Direkten evime kablo çekilmiyor

İyi forumlar herkese. Yaklaşık 1.5 hafta önce 35 mbps yalın internete başvurdum. 2 gün içinde hemen hemen tüm işlemler halloldu. Fakat direkten evime gelmesi gereken kablo hala türktelekom ekiplerince çekilmiyor. Türktelekom ekipleriyle görüştüğümde bize ne kardeşim bizden mi aldın interneti sanki biz niye çekiyoruz, git hangi firmadan almışsan o gelsin çeksin benim sorumluluğum değil diyerek, üzerine para verirsen gelip çekelim diyerek rezil rüsva bi olay yarattılar. Randevu ekipleri geldiğinde direğin fotoğrafını çekip tutanak tuttu. Ertesi gün TurkNet ekini arıza kaydı oluşturup DSL ışığım yokmuş gibi bi arıza göstererek türktelekoma iletti. Tüm fotoğrafları ek’te sunuyorum. İzlemem gereken adımlar tükeniyor yavaş yavaş ne yapmam lazım artık?

Durumunuz acil ise Kablonuz yok ise veya sağlanamıyor ise Cat6 23awg bir kablo alın. “Hizmetimi kullanabilmek için kablomun direkte ki bağlantılarının Türktelekom tarafından yapılmasını istiyorum” diye belirtin. Direklerden Türktelekom sorumludur. Yine aynı davranışı sergilerler ise elektrikçi ile bağlantınızı yapabilirsiniz.

1 Beğeni

Konu ile ilgili olarak tekrar iletişime geçilecek Telekom ile. Takip ediliyor merak etmeyin.