Digitürk Kampanyası

Bugün saat 16.47 de internet geçiş başvurusu için TurkNet müşteri hizmetleri tarafından +908502888081 nolu numaradan arandım. Başvuru işlemlerinin ardından telefondaki arkadaş başvuru süreci için aranacağımı söyledi. Bende bekledim.

Saat 17.40’da +902162030547 nolu numaradan arandım. Başvurum için TurkNet’ten aradıklarını söylediler. Tüm bilgilerime hakimlerdi. Ardından digitürk kampanyasından söz ettiler. Tabiki ONAYLAMADIM!

Onayını alıp 12 ay taahhütler digitürk paketi satmak istiyorlar. Ki mevcut operatörümde taahhüt sorunu olduğundan dolayı TurkNet 'e geçmek istedim.

Umarım onaylamadığı bir şeyle karşılaşmam.

İçime kurt düştü ve saat 18.15 de 08502888081 nolu TurkNet hattını aradım ve Dicle hanım ile görüştüm. Kendisine durumu aktardım. TurkNet in böyle bir kampanyasının olmadığını, hukuki sürecin sürdüğünü, durumumu da hukuk birimine aktardığını belirtti.

Anlamaya çalıştığım, sizi arayacaklar dedikten sonra aranıp kuryenin şu zamanda geleceğini söylemeleri, bilgilerimize anında hakim olmaları. Bu konuda şu numaradan aranacaksınız diye bir uyarı da almıyoruz.

Ayrıca arandığımız numarayı aradığımızda otomatik mailboxa düşüyoruz.

TurkNet 'e geçişte ilk 1 saatte böyle bir şey ile karşılaşmak üzdü.

TNN’nin Call Center’ından kaynaklı bu sıkıntı alenen belli. Bunu çözmesi lazım TNN’nin. Ciddi bir veri sızıntısı bu çünkü. Daha onlarca link var bu şekilde.

TNN Çağrı Merkezi hizmetini kimden alıyırsa sorun orada.

Alenen belli, buna muhatap olanlar hep turk.net ile konuşma sonrası olmuş.

Buna kesinlikle bir önlem alınması gerekiyor. Arkadaşlarımız sizi arayacaklar dedikten sonra aranmamız ilginç.

En azından şu numaradan aranacaksınız yada öyle bir kampanyamız yoktur itibar etmeyiniz denebilir.

Böyle bir kampanya olmadığı gibi bilgilerimize ulaşıyorlar. Digitürk yalan bilgi verip abone kazanıyor. Ben şahsen onaylamadım. Ama bu durumda zaten onaylayan herkesin sözleşmesi geçersizdir.

Aynı durum ben müşteri olurken de oldu. Benim şüphem bayiler üzerinde. Kurye gelip evrağı imzalattıktan birkaç saat sonra arandım. Benim tahminim kuryeler veya bayiler veri satıyor.

Merhaba,
Yapmış olduğum konuya bakabilirsiniz.

1 Beğeni

Bu durum diğer servisler içinde geçerli oluyor en korunaklı servisler bile araya biliyorlar.

Onaylamadığınız halde Digitürk sizi daha sonradan aradı mı? Yada herhangi bir cihaz felan yolladılar mı? Yani sonradan sizi rahatsız ettiler mi?

Bu yaşıma kadar böylesi bir şey duymadım, görmedim. Yarın ilgili yerlerle konuşacağım gerekirse avukatlarım suç duyuruısmda bulunur. TNN ve Çağrı Merkezi hangisi ise tespit isterim ardından no’ların kime ait olduğunun tespiti vs. Bu sadece numaralık iş değil. Alenen istek dışı bilgi verilmesi var. Bu arada sözleşmeyi de inceleteyim bakalım.

Sonuçta alenen dolandırıcılık yapılıyor.

Sonuçta buna neden olan TNN için klralanan Çağrı Merkezi. Normalde TNN’nin şimdiye kadar çözmesi lazımdı ama anlaşılan çok uzun zamandır devam ediyor.

Kısmet bakalım

Benzeri durumlar için daha önce de arandığım için bu gibi aramalarda sorguluyorum beni arayanı. Bana internet paketinize ek tv ekleyelim fiyatı düşecek dedi. Ne ekleyeceksiiz dedim digiturk flan paket dedi ve türknetin digiturkle ne ilgisi var dedim, kampanya var dedi. Sonra tekrar sordum nerden aradığını biraz sıkıştırarak ikisi adına arıyoruma çevirdi. Onaylamadım dediği şeyi. Onay verseniz bile bir sözleşme yollayacaklar size ıslak imza için. Kapıya gelince üzerinde digitürk yazıyordur zaten. Islak imza olmadan birşey yapamazlar. İmzaladığınız şeye dikkat edin. Eğer daha sözleşme imzalamadıysanız kapıya gelince TurkNet ise imzalayın değilse geri yollayın. Türknetin kendi çağrı merkezi tarafından işlem yapılmadığı için size TurkNet sözleşmesi gelecektir tahminmce. Diğeri de gelecektir onu geri yollayın.

:thinking: Bu sonuca nasıl vardınız?

1 Beğeni

Aynı şeyi ben de düşünüyorum ama aboneliğe ilk geçtiğimde sözleşmeyi imzalamaya gelen bayinin arkadaşım olduğunu gördüm. Onun bilgi satmayacağına da eminim. Eğer bekleyen abonelikler için havuz benzeri bir data varsa oradan rastgele çekiyor olabilirler.

Benzer bir durum da Telekom’da taahhüt bitmeye yakın oluyordu eskiden. Onlar farklı bir ürün satmaya değil de sizinle alakası olmayan bir bayi tarafından kampanyanızı yenilemeye çalışıyorlardı.

1 Beğeni

Hala devam ediyor mu bilmiyorum ama en güzeli belgeleri indirip yazdırıp imzalayıp mng kargoya vermek. Beni de sürekli taahhüt süreniz bitti diye arıyorlar haftada 4-5 kez.

Ben türknetten başka bir firmaya abone olmadım hiç nereden dadandılar bilmiyorum. 0850 ile başlıyor numaraları engelliyorum başka numara ile arıyorlar.

TurkNet aboneleri bu durumu yaşıyor nerdeyse tüm firmaları kullandım hiç böyle bir durum olmadı.Bu açıkca türknetten sızan bir veri olduğu belli son zamanlarda dozu iyice arttı fakat türknetin çok katı ve sert önlemler alması gerek gerekli yasal süreçi bildirdik diyor fakat kontrol ettirdiğimde bir kaç numara hariç hiç bir yere yasal başvuru yapılmamış numaralara bence bu olay TurkNet 'e çok ağır marka değer ve müşteri kaybına yol açar bir an önce bunun üzerine çok sert gitmeli.Yani sorunu dışarda aramaktan vazgeçmeliler biz söyledik öyle yaptık yok bizden çıkmadı gibi anlamsız baştan savma yapmamalılar bu çok ciddi bir konu keza aynı şey tekrarlanırsa bu işi hukuka taşıyacağım verilerimin nerdeyse tamamına ulaşmışlar çünkü.

TurkNet olarak mobil uygulamanıza arama engelleme özelliği ekleyip bu numaraları hızlı bir şekilde sürekli olarak sisteme ekleyip izin verenlerin telefonlarından engellerseniz bizim için gerçekten güzel bir hizmet olur.

1 Beğeni

Bir şekilde bilgi ediniyor Digiturk. Belli programlar kullanıyor olabilirler.

Arkadaşım TurkNet kullanıcısıyım. Bir süre TT kullanmak zorunda kaldı ve yeniden TurkNet’e geçiş yaptı. Tongaya düşürmüşler.

Digitürk belgeleri ayrı bir kargo ile gelmiş. Uyarımdan sonra hemen arayıp iptal etti. 200 TL cayma bedeli istemişler. Ona da itiraz etmesini, 14 gün cayma hakkı olduğunu söyledim. Yani sadece iptal edenlerden aldıkları para bile onlara yeter.

Yani arsızlığın bu kadarı. Digitürk’ü CİMER’e şikayet ettik.

Yaklaşık 2 saat önce TurkNet kuryesi evrakları almaya geldi. Bu sefer de +908505600382 nolu numaradan arandım. Açmadım kendim aradım. Sizi müşteri hizmetlerine aktarıyorum deyip kapatıyor. :smile:

Diğer firmalarda da var demek çıkış yolu değil ki. Onlarda var ama bizde yok denmesi daha uygun olmaz mıydı?
Ayrıca bu konudaki 24 saat kilidi de var olan soruna sırt çevirmekten farklı değil.
Kurum olarak veri sızıntısının üzerine bizden fazla siz gitmelisiniz ve KVKK konusunda uygulanan cezaları da hukuk tarafınız hepimizden iyi biliyordur.

17 senelik telefon numarama ocak ayında TurkNet 'e geçtikten sonra 0850 li hatlar ve sabit telefonlar dadandı. Haftada en az 3 4 gün akşamları oturup beni arayan bu hatları hatları engeller hale geldim. Sadece bunlar da yok, farklı cep telefonlarından bitmek bilmeyen kaçak kumar sitesi reklamları da mesaj olarak geliyor. 17 sene içinde defalarca farklı iss den internet aldık böyle birşey yaşamadık. İnternetten gerçekten memnunum ama yeni internet alacaklara önerim yeni sıfır numara alıp onunla kayıt olsunlar. 6 ayda bir min tutarda para yüklerler hat kapanmaz ama kafa rahat olur. Çünkü dayanılmaz bir hal aldı artık.

TurkNet bu konu ile ilgili olarak hukukî mücadelesini veriyor. Konu hukuk biriminde. Bunun dışında ne yapabilir :man_shrugging:

0850 560 04 37 bugün aradılar digiturk paketinin dahil olduğunu söyledi isterseniz aktif edelim dedi