Destek talebine bakar mısınız?

Merhaba Destek Talebime Bakar mısınız 1 günden beri kimse cevap vermiyor

54994203

1 Beğeni

Merhabalar, destek kaydınıza 11.08.2022 - 23:22:49 tarihinde yanıt verilmiş. Siz de 12.08.2022 - 07:36:28 tarihinde yeni mesaj iletmişsiniz. İnceleme devam ediyor :raising_hand_man:

3 gündür internete baglanamıyorum iç hattımda sorun olabileceğini düşünüyorum hat degerlerimi canlı desteğe attım bu yüzden kopma olur mu diye yeni kablo baglatmak istiyorum numarayı arıyorum fakat hep bant yayını dönüyor karşımda bir muhatap bulamıyorum böyle giderse iptal ettirecegim sadece yeni abonelik açtırmak istiyoruma basınca müşteri temsilcisine atıyor onlarda bizim yetkimiz yok diye aynı yere yönlendiriyor

Gün içerisinde ilettiğiniz bilgilere istinaden en kısa sürede dönüş sağlanır. İç tesisatınızı ücreti dahilinde ekiplerimizden yardım alarak yeniletebilirsiniz. Ek olarak bir elektrikçiden de yardım alabilirsiniz. Kaydınız üzerinden iç tesisatınızı ücreti dahilinde kontrol ettirmek istediğinizi belirtirseniz ekip yönlendirmesi yapılır :innocent:

Merhaba Siz Yönlendirme Yapabiliyor musunuz ücretin ne kadar oldugunu ögrenebilir miyim

Destek ekiplerinin gelip iç hatdan dolayı mı yoksa santralden vb sorunlarından dolayı mı ögrenmek istiyorum

Dilerseniz önce kaydınızın ilerlemesini bekleyelim. Ankastre kutusu ve santral dolabı gibi iç tesisat dışındaki alanların kontrol edilip sorun bulunmaması halinde bu işlemi uygulamanızı tavsiye ediyorum. Yerinde Destek hizmet ücreti 108 TL’dir. Metre başı kablo, tipine bağlı olarak 7 - 9 TL üzerinden ekstra ücretlendirilir :raising_hand_man:

Destek talebini hızlandırabilir misiniz rica etsem 3 gündür ekip Gelicek bakacak İnterneti yogun kullanıyorum mobil veriden giriyorum sürekli 15 GB İnternet bitti

Merhabalar, kopma sorununuzun çözüme ulaştığını görüyorum. Bu mesaja “çözüldü” onayı verirseniz konuyu kapatabilirim :raising_hand_man:

Merhaba AhmetOlmez, umarım sorununuz çözülmüştür. Temsilciye “Hizmetimin, arızamdan dolayı 3 gün boyunca kullanamadığım için 3 günlük indirim talep ediyorum.” diye belirtin.

Sağolun Çözüldü Şuanlık bir problem gözükmüyor ilginiz için teşekkür ederim

Sorunun çözülmesine sevindim, keyifli kullanımlar diliyorum :handshake:

Çözüm.