Destek lazım - vefat / veraset işlemleri

Merhaba, hayırlı bayramlar.

Babaannemin üzerine olan internet hattını yazlık adresine nakil talebi oluşturduk. Bir şeyler ters gitti ve nakil sağlanamadı. Daha doğrusu sistemde sağlandı gözüküyordu ancak gelen TurkNet (Teknofix) ekipleri de ben de denemelerimizde sinyal alamadık. Dolayısı ile müşteri gözünden nakil tamamlanmadı, bağlantı sağlanamadı.

Sonrasında babaannemin vefatı sebebiyle gecikmeli çıkan veraset ilamı belgesini sisteme yükleyerek iptal talebinde bulundum. Madem bağlantı sağlanamıyordu en azından faturalar işlemesin, iptal edelim sıfırdan kendi adıma bağlantı talebi oluşturayım dedim.

Ancak veraset ilamı belgesi ile işlem yapılmadı. (Oysa ki yapılması gerekiyor, diğer tüm kurum ve kuruluşlar bu belge ile mirasçıların işlemini yapmaktalar. Ayrıca OİM belgeler bölümünde veraset belgesi yükleme seçeneği bile var.) Nüfus müdürlüğünden bilgi beklendiği söylendi. 1,5 aydır bilgi iletilmemiş. Oysa ki nüfus müdürlüğünün bilgisini bankalar anında aldı hesaplar kapandı, edevlet kapandı, elektriği suyu vs. her türlü gereken işlem gerçekleştirildi.
Ne hikmetse TurkNet özel bir mesaj bekliyor herhalde nüfus müdürlüğünden :slight_smile:

Hal böyle olunca hem faturalar işlemeye devam ediyor, hem yapılamayan nakil için ücret çıkarılacak, hem de port işgalde olduğundan yazlık adrese herhangi bir yeni abonelik başvurusu yapılamıyor.

Yaklaşık 1 aydır problemi destek kayıtlarıyla çözemedik. “Kontrol edilip tarafınıza dönülecektir” kontroller bitmiyor :frowning:

Gereken tek işlem verasetin işleme alınıp aboneliğin iptalini gerçekleştirmek.

Konuyla ilgili destek rica ediyorum.
Abonelik no : @2066970data

Sevgiler

@EFG @Eren @Ugur.Aydogan @HKN

Abone vefat etmiş, iptal talep ediyoruz, halen ısrarla adrese telekom ekibi gönderiyorlar. Çözülmesi gereken arıza olduğunda bu kadar çok ekip gelmiyordu.

Merhaba @Berque, ben sizin tüm işlemlerinizin gerekli takibinin yapılması ve kısa süre içerisinde tamamlanması için ilgili ekiplerimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçerek tüm süreci doğru bir şekilde yürütüp işlemlerinizi tamamlamaya çalışacağız. Ben takibinde olacağım.

Teşekkürler @EFG , bir sürü isim ilgilenmeye başladı kayıtlarla.
Ancak problem şu ki;
iptal için iptal-faks mailine en az 50 farklı kombinasyon denedim her seferinde hata dönüyor. belgeleri kabul etmiyor. (tüm detaylara dikkat ediyorum.)

sabit faks numaranız ise faks kabul etmiyor.
destek kaydındakiler ille de faks diyorlar.
zaten acım taze, gerçekten bu yaşatılmaz ya…


İptal işlemini çok zorlu bir şekilde de olsa hallettik ve hat iptal oldu. İptal esnasında ve sonrasında herhangi bir ödeme yapılmasına gerek olmayacağı, borç çıkarılmayacağı, fatura çıksa da iptal edileceği bilgisi verilmişti. Zaten son 1 ayda tamamlanamayan nakil sebebiyle hizmet de alınamamıştı.
Ancak bir fatura çıktı. Bugün ( 13.08.21 ) son ödeme tarihi. En az 15 gündür arıza kaydına her gün öğlen saatlerinde faturanın iptal edileceği yazıyor, ancak halen borç olarak gözüküyor.
Nasıl çözeceğiz bunu? :slight_smile:

Fatura adımdan kayıt oluşturun kontrol edilip dönüş yapılır

Ben bunu nasıl düşünemedim :)))
Şaka yaptınız değil mi?

Hayır Destek kaydı açtınız ve çözülmedi ise tekrar yazın bana size şaka yapmadığımı göstereyim

Maalesef…




1 Beğeni

Açık olan eski kayıtları kapatıp size özelden ilettiğim son kayıt numarası üzerinden takip etmenizi öneririm… umarım probleminiz kısa sürede çözülür :pray:

İlginize teşekkür ederim. Bekliyoruz bakalım dm ile detay yolladım. Bir gün çözülecek sabırla bekliyor dayanma gücümü ölçüyorum :))

1 Beğeni