Çözüm hızı uygun değere sabitlemek. Şubat ayındaki kayıtlarınızda da bu uygulama kullanılmış. Farklı bir yöntem ya da işleyiş bulunmuyor. Destek kaydı oluşturduğunuzda santralden ankastre kutusuna kadar inceleme gerçekleştirilir. Bu alan sağlama alındıktan sonra iş, iç tesisata kalır. İç tesisatla ilgili süreç işleyişini bir önceki mesajımda belirttim. Bakır altyapı zamanla yıpranan ve %30 kaybın olağan olduğu bir altyapı türü. Kayıplar ve bağlantı sorunları bölgedeki yoğunluğun artması ve buna bağlı kapasite düşmesi nedeniyle ekstra artabilir. Bu kadar hata olması anormal. Sizin için tavsiyem;
- Farklı ve güçlü yeni bir modem ile test edilmesi
- Ankastre kutusundan gelen kablonun cat6 ile yenilenmesi
- Hızın 25 mbps’e sabitlenmesi