Merhaba. Bende şuan olan bir problem var. Normalde hızım 30 download 10 upload civarı hızlarım vardı. Sonra bir anda internetimin hızları baya bir düştü. Sonra tekrar destek kaydı açtım bunları eski haline getirmek için. Bu sefer de internette kopmalar olmaya başladı. Aynı sorunu şubat ayında yaşamıştım. Bu problemi çözmüşlerdi. Sıkıntı şubat ayındaki destek kayıtlarımı görüntülemiyorum. TurkNet 'e destek kaydı açtım onlar da bir şey vermediler şu ana kadar. Eğer şubat ayındaki destek kayıtlarımı görüntüleyebilsem çalışan arkadaşlara bunu bunu yapın çözülcek problemim diyebilcem. Bi de bende durmasını istiyorum ki yarın aynı sorun tekrar olursa ne yapmalarını söyleyebilmek için. Yardımcı olabilir misiniz lütfen
Merhaba, profilinize müşteri numaranızı ekleyebilir misiniz?
Ekledim şuan
Teşekkürler, talebinizi ilgili ekiplerimize ilettim. Kontrolleri yapılacaktır
“Sistemin tasarımı itibarıyla belli bir süreden önceki destek kayıtlarının listelenmesine uygulama veya Online İşlem Merkezi izin vermiyor” dediler. Peki ben görmüyorum siz görmüyorsunuz. Ss de alıp paylaşamıyor musunuz benimle noluyor bu destek kayıtlarına siliyor musunuz ?
Hızınızla ilgili tüm süreci ekiplerimiz kontrol ederek size dönüş yapacaklar
Neden soruma cevap vermiyorsunuz? Neden geçiştiriyorsunuz? Basit bir soru sordum sadece.
Selamlar @mila1453, Şubat ayı içerisindeki destek kayıtlarınızda hızınızın sabitlenmesini talep ettiğinizi görüntülüyorum. Buna istinaden upload hızınızın 12 mbps’e sabitlendiğini, kayda çözüldü olarak onay verdiğinizi görüntüledim. Hattınız mevcut hızınızı desteklemiyor ise bağlantı sorunları, kopmalar meydana gelir. Modem ara yüzü üzerinden hat değerlerinize ulaşıp buradan paylaşırsanız @tnetwork @moderators ekipleri değerlerinize en uygun hızı sizinle paylaşacaktır.
Modem ara yüzündeki hat değerleri bunlar. Download kısmında hata paketleri 80 bin-100 binleri geçiyor bu arada.
Peki şubat ayında çözülen destek kaydımın nasıl çözüldüğünü mesajları falan ss alıp gönderme şansınız var mıdır ? Çünkü çok fazla destek kaydı açtım ve birçok şey denedim. Aynı şeyi şimdi yaşadığım için ilerde bir daha olmasın diye bilgisayarımda kayıtlı olmasını istiyorum.
Çözüm hızı uygun değere sabitlemek. Şubat ayındaki kayıtlarınızda da bu uygulama kullanılmış. Farklı bir yöntem ya da işleyiş bulunmuyor. Destek kaydı oluşturduğunuzda santralden ankastre kutusuna kadar inceleme gerçekleştirilir. Bu alan sağlama alındıktan sonra iş, iç tesisata kalır. İç tesisatla ilgili süreç işleyişini bir önceki mesajımda belirttim. Bakır altyapı zamanla yıpranan ve %30 kaybın olağan olduğu bir altyapı türü. Kayıplar ve bağlantı sorunları bölgedeki yoğunluğun artması ve buna bağlı kapasite düşmesi nedeniyle ekstra artabilir. Bu kadar hata olması anormal. Sizin için tavsiyem;
- Farklı ve güçlü yeni bir modem ile test edilmesi
- Ankastre kutusundan gelen kablonun cat6 ile yenilenmesi
- Hızın 25 mbps’e sabitlenmesi
Peki sadece download hızımı 25’e çekip upload hızımı aynı hızda alabiliyor muyum ? Yoksa onu da mı düşürmek lazım. Upload benim için daha önemli de
Hız güncellemeleri paket halinde gerçekleşiyor. İkisinin de güncellenmesi gerekir.
Screenshot by Lightshot Tekrar modem arayüzündeki değerleri çektim. Pek bir fark yok gibi. Bu yüzden bu değerlere göre sorun gelen kablodan ve yenilenmesi lazım diyebilir miyiz ?
@tnetwork @moderators ekipleri de benim belirttiğim tavsiyelere ek bir şeyler söylemek isteyebilir.
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.