Son güncelleme vaktinde mesaj gelmediğinde konu ile ilgili çalışma mı yapılmış oluyor merak etmiştim bir de hız düşüklüğü çeviri sesi olmaması ve kopmalar yaşamaktayım telekom önceki destek kayıtlarında müşteri kaynaklı demişti ancak oturduğum apartman 2 yıllık ve kapı komşumun hat değerlerinde hiçbir sorun yokken ve 12mbps kullanabilirken ben 2 ve altını alıyorum kablolarımız kapımıza kadar aynı kablo ve aynı yerden geliyor geçenlerde altyapı konusunda tekel olan şirketin farklı iss lere böyle sorunlar çıkardığını duymuştum tavsiyeleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler. not=daireme gelen kablonun dairemin içine bağlandığı yere modemi bağlayıp hat değerlerime bakmıştım ve bir değişiklik yoktu
Merhaba, hat değerlerinizi bizimle paylaşırmısınız ?
İç tesisat çok kötü görünüyor ama bu kadar düştüğünde genelde sorun ankastreden daireye gelen kablo değilde duvardan modeme giden kabloda oluyor. Başka kablo ile deneme şansınız varmı ?
Bu şekilde değilde duvardan gelen kabloyu farklı bir kablo ile direk modeme takın düzelmez ise modemi ankastrede telekom regletine bağlayıp ölçüm yapın.
Daha önce hem duvardan gelende hemde ankastrede ölçüm yamıştım duvardan aynı sonuçtu ankastreden de 5mbps gibi bir değer almıştım
Ankastreden normal telefon kablosuyla test etmiştim yarın cat5 ile test edebilirim
Yerinde destek istemişmiydiniz ?
Hayır istememiştim ilçede yaşadığım için ekipler de geç gelebiliyor önceki bağlattığımızda 2 hafta sürmüştü
Destek numaram da şu şekilde 33460145
Yerinde destek de ekipler kontrol eder sorun iç tesisat da ise 99 TL ücret alırlar. Sorun sizden değilse ücret almadan çözüme giderler.
Destek kaydından iletmem gerek değil mi?
Evet destek kaydına yazabilirsiniz.
Ankastrede bağladığınız zaman da hat değerleri alıp paylaşır mısınız mümkünse
Bu şekilde kopma yaşanmaz diye tahmin ediyorum. Sorun iç tesisat değil eğer bu duruma geldi ise. Ankastrede biraz daha iyileşebilir diye tahmin ediyorum