Destek kaydı oluşturamıyorum hata alıyorum

10 gün önce destek kaydı oluşturmuştum modeme giden hızda düşüklük olduğu için ve bakım için ekip gönderilecekti fakat sonraya erteledim şimdi de destek kaydı oluşturacaktım fakat oluşturamıyorum yardımcı olabilir misiniz?

Selamlar @Youtura, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

Tekrar selamlar, yerel sağlayıcı kaynaklı bir genel arıza durumu yaşıyorsunuz. Çözüm için 02.03.2024 tarihinin işaret edildiğini görüyorum. 72803659 numaralı kayda istinaden de tarafınıza bilgi aktarıldı.

genel arıza dışında da daireme gelen hızda sıkıntı yaşıyorum genel arıza sürecinde olduğumuz için bir şey yapamayacaklarını söyledi müşteri hizmetleriz ve Türk Telekom ile görüşmem söylendi nereye başvurmam gerekli ne yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz

Genel arıza süreci tamamlandığında diğer problemlerinizi ele alalım.