Destek Kaydı Açmama Rağmen Türk Telekom Tarafından İlgisizlik

Merhabalar. Ben Adsl kullanıcısıyım. Bölgemde 14Mb/s Hız alabileceğim gösteriyordu sistemlerinizde. Sürekli Arıza kaydı açıyorum TurkNet online işlemlerden ama lakin Türk Telekom sürekli suçu bana atıyor müşteri ankastre kablosunda sıkıntı var deniyor. Ama ben kablomu değiştirdim hemde 3.kez ve benim ankastre kutum açık bir alanda sokaktaki direktedir. Ben kablomu çekerken çıplakbir şekilde değil spiral boru içinden çektim. Kablomu çekeli 2 hafta anca oldu Ve bu TTnet elemanları benim evimin önüne gelmeden ankastre kutumdan ölçüm almadan Benim kablomu kontrol etmeden bunu nasıl bile biliyor Önce sahada fiziksel arıza tespit edilmiştir deyip her seferinde 1 gün sonunda neden sürekli suç bana atılıyor. Vallahi bu duruma yapacak bir şey yok mu dün çok kez git gelme yaptım hat değerlerim çok kötü 12Mb alabilsem ona da şükür uploadım 300kb nedir bununla gelin oyun oynayın oynayabiliyorsanız gerçekten bunaldım bir el atın lütfen işe.

Diğer şirketlerin altyapı sorgulama sonuçlarında ne çıkıyor sonuç?

1 Beğeni

Aynı Millenicom da 14 gösterior TurkNet de 14 Netspeede de 14Mb/s

Modem arayüzünden hat değerlerini paylaşır mısınız mümkünse

Buyrun Kullandım Kablo ise erse cat6 23awg

32db zayıflama görünüyor. Kablonuzun direkte ki eklerini kontrol edin veya ettirin. Direkten sadece size geliyor ise hat (müstakil bir bina ise) orada ki bağlantıları yak konnektör ile yenileyebilirsiniz/yeniletebilirsiniz. İlk iş modem tarafında ki DSL giriş soketini kontrol edin derim. Direkte ki kontrol sonrası yine düzelmez ise sorun çözülene kadar kayıt oluşturun

Kabloyu daha yeni çaktım ama analog kablo direğe kutuya doğru çıkan senelerdir açıkta 4 mevsim yedi senelerdir sizce oradan olamaz mı

Bundan önce 2 aylık kablom vardı nexans cat 6 23 awg aynı o değerler bu yeni çektiğim kablodada var

Bu resme bakınca daha rahat anlarsınız bayağı bir yüksek.

Bu arada kablomda ek bulunmamak da.

Evet 5 metre kadar oluyor. Eğer dediğiniz gibi açıkta ise kablolar oksit,pas da yapmış olabilir. Bilemiyorum

Yok artık bir tek ben değişim demek ki bunu yaşayan en azından bu bile mutlu etti ben modemi kapı girişine indirip 3 m Lik kablo ile test ettim yine hat değerleri hat zayıflaması 5db azaldı sadece ama aynı değerleri çekti bizle ilgisi yok telekomub Bi işlem yapması lazım sesimizi çıkarmalıyız

Bugun ekipler geldi direkdeki ankastre kutumda islem yaptilar ve sonuc ben hız yüksletme talebinde bulunsam kopma yaşarmıyım

1 Beğeni

Valla ben 15 gundur ariza kaydi aciorum kafalarını şişirdim güzel kardeşim. Btk ya basvurdum sonunda geldiler bu bile beni pek tatmin etmior 28db zayıflama ama eski halinden kat kat iyi kulandımız hersey kaliteli kabloda modemde daha napalım tüketici olarak bak kabloyuda boru içinde çektim mevsimden etkilenmesin diye daha napayım

5db az bir fark değil yalnız.

Altyapı getirilmesi için bireysel olarak Telekom a tüm sosyal medya hesaplarından yazın.

Kusura bakmayın ben çok fazla araştıran biriyim. Artık ülkeler gpona geçior adamlar 1Gb yetmior 3Gb yapmayı düsünüyor. Burda adsl mahkum kalanlar var ve 2023 ye kadar o gigabit portlardan 100Mb sözü verilior şaka gibi o yüzden 5 db az gelebilior bana ama dediniz doru taaaaa kac sene onceki adsl teklonojisine göre konuşursak evet 5 db az değil orda haklısınız. Ve o telekoma sosyal hesaplardan yazmaya gelecek olursak onuda denedik ve bize gelen cevap şu oluyor. “Bu konuyu internet servis sağlayıcınızla görüşünüz.” Ülkede herkez topu bir birine fırlatıyor.:blush:

Zayıflama kısmında 5db değişiklik iyi sayılır yani 15db zayıflama varsa bu 10 db e düştü ise iyi Bir sonuç diyebiliriz. Altyapı konusunda bir çok kişi Telekom yöneticilerinin mail adreslerine, Twitter hesaplarına, Telekom un Twitter hesaplarına, milli eğitim hesaplarına uzaktan eğitim alamadıklarını da ekleyerek yazdılar çoğu olumlu dönüşler aldılar. Diğer bahsettiğiniz konu için yazmak istemiyorum. Çünkü konu öyle böyle siyasete geliyor kendimi tutamıyorum :blush:

1 Beğeni

Ben baya bi urastım yazdım her yere o konudada bugün. Ve bugünde hız güncellmesi yapıldı rahat rahat kullanabiliorum artık interneti şükür ama çok uğraştım bir arıza süreci için bir ankastreye bakmak 15 gün sürmemeli sorun yaşayan arkadaşlara tavsiyem sürekli resim çekin arıza kaydı açın arızanızı resimlerle somut kanıta çevirin btkya atın. ! Arıza sürecindeki en büyük sorumlu türk telekomdur TurkNet elinden geleni yapmıştır. Eminim altyapım vae deilde yapa olsaydı en fazla 2 günde arızam giderilirdi :blush:
20210219_125018|281x500

2 Beğeni