Destek kaydı açarsam ekipler kutudaki kabloların onarımını yapar mı?

Bizim internet hattımız havai yollarla geliyor ve bizim direkteki kutuda fırtına yağmur rüzgar sonrası kapasite azalması meydana geldi. Şöyle söyleyeyim: benim direkteki kutumda bir sorun var. Mesela ne zaman çok rüzgar esse ve fırtına olsa SNR değerlerim ve gelen CRC oranı değişiklik gösteriyor. Fırtına eserken SNR 12 dB iken işte atıyorum 3-4-2-6-5-8 dB gibi falan oynamalar oluyor ve anlık sintal azlığı yüzünden CRC geliyor. Yine aynı şekilde azıcık yağmur yağsa ilginç şekilde kapasitem yükseliyor. Ben de buradan kutumda sorunlar olduğunu ve değişmesi gerektiğini düşünüyorum. TurkNet’e arıza kaydı açsam mesela Türk Telekom saha ekibi gelip kutu içindeki kablolamaları yeniler mi sizce? Yenilerse değerlerimde olumlu ya da olumsuz bir artış gözlemler miyim? Bunu nasıl yaptırabilirim? Kutudan eve gelen hattan biz sorumluyuz ama sıkıntı şu ki direkten geliyor ve erişimimiz yok kutuya. Ne yapabiliriz?

Selamlar @FireKzH, oluşturduğumuz destek kayıtları sayesinde santralden ankastre kutusuna kadar inceleme gerçekleştiriliyor. Yerel sağlayıcı ekipleri burada tespit edilen sorunları çözüme ulaştırıyor. Destek kaydı oluştururken bu talebinizi not olarak düşerseniz ekiplerimiz konuyu ilgili birimlerle paylaşacaktır.