https://www.btk.gov.tr/, T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı gibi bazı sitelere giriş yapamıyorum. edevlete girişte sorun olmuyor.
Böyle bir sorun var ve bunu ilk mesajda yazdım.
Gelen otomatik cevap böyle oldu
Bölgenizden gelen şikayetlerin arttığını tespit ettik ve genel bir arıza olma ihtimali üzerinde duruyoruz. Teknik ekip ve mühendislerimiz gerekli önlemleri almak amacıyla hızlıca çalışmalara başladı. Bu süre içerisinde modeminizi kapatmamanızı ya da herhangi bir müdahalede bulunmamanızı rica ediyoruz. Bölgedeki problem giderildiğinde hiçbir işlem yapmanıza gerek kalmadan hizmetinize yeniden erişim sağlayabileceksiniz. Konu ile ilgili en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Daha sonrasında ise 2 defa aramışlar ve ulaşamamışlar.
Aynen böyle yazdım;
Aramayın ulaşamazsınız buradan yazın ne sorun varsa
Tekrar aradılar ?? Ulaşamayınca cevap bırakmışlar.
Gerekli kontrolleri sağladığımda altyapınızda ve sinyal değerlerinizde bir sorun bulunmamaktadır. Aktif olarak IP aldığınızı görmekteyim. Data kullanımlarınızda sık sık kopma görünmemektedir. Hattınızda teknik bir sorun bulunmamaktadır. Tekrar bir sorun yaşamanız durumunda bizlere online işlem merkezinden sabah 09 gece 24e saatleri arasında ulaşım sağlayabilirsiniz.
İyi günler dileriz.
Daha ilk mesajımı okumadan destek vermeye çalışan destek ekibine kim destek verecek? Kusura bakmayın ama önce sorunu okumak gerekiyor sonra destek vermeye çalışmalılar. Bütün müşteri temsilcileri neden bu şekilde olmak zorunda…