Destek bi̇lgi̇ alt yapi i̇le i̇lgi̇li̇

Screenshot_2020-05-27-16-45-34-563_com.miui.gallery Screenshot_2020-05-27-16-45-18-725_com.internet.speedtest.check.wifi.meter Screenshot_2020-05-27-13-11-56-186_com.android.chrome
Arkadaşlar karşı komşum alt komşum vdsl paket kullanmakta ve 50 megabit almakta ekte fotoğraflarınida paylaştım ama ben vdsl 15 megabit alabiliyorum bana alt yapıniz fazlasını desteklemiyor diyor 3 umuzde aynı direkten hat alıyoruz bana sizinki desteklemiyor deniyor TT saha ekipleride bu bölgede sorun yok demekte Destek acip ekip yönlendirmesi istediğinde de alabileceğiniz maksimum hızı almaktasiniz diyorlar ama snr margin değerleri filen çok kötü adsl kullanırken de snr margin değerlerim çok kötüydü nasıl bir yol izlemem gerekir

Upload hızım harika birde downland hızımı cozdummu harika olucak

Direkten gelen kabloda veya direkteki ankastrede bir sorun var zayıflama aşırı derecede fazla bu yüzden yüksek hız alamıyorsunuz.

1 Beğeni

Peki bunun için destek kaydını nasıl acmaliyim açtığım destek kayıtlarına hattınız normal diyorlar

Bu noktalara TurkNet karışmıyor diye biliyorum…

TT saha ekibiyle konuştum hattınız çok kötü diyor destek kaydı acarlarsa gelir bakarız diyorlar ama acmiyorlar

Ozaman hızım düşük bölümünden bir kayıt açın ve yerinde destek hizmeti isteyin ortak çalışma yapsınlar…

1 Beğeni

Peki çok teşekkür ederim

1 Beğeni

Siz yapa mı yoksa vae kullanıcısı mısınız?

Vae kullanicisiyim burda daha gelmedi

Açtığınız destek kaydına dönüş yapılmadı mı?

Yok sağolsunlar açtılar ya salı günü gelinip bakilcakmis önce ama sorun sizdeyse parayı siz ödersiniz diyorlar çok ilginc

1 Beğeni

Binaya / Ankastre 'ye kadar gelen sorunlar Turk Telekom ve TurkNet 'e aittir. Ankastreden sonra oluşan sorunlar ise yani iç tesisat diye geçer. Bunlar kullanıcıya aittir. Kablo çekmeleri ve değiştirmeleri gerekirse bunun bedelini size yansıtıyorlar. Ayrıca elektrikçi gibi kablo kanalından tesisat çekmelerini bekleme. Binanın dışından en kısa yoldan çekeceklerdir.

1 Beğeni