Destek alamıyorum

Cümleme başlarken bile DNS ile ilgili sorun yaşıyorum tarzında başladım. Ona rağmen sözde destek hizmeti hiç bir şekilde konuya hakim değil. Bu problemin acilen çözüme kavuşturulması lazım. Yazdıklarımızın okunduğundan bile emin değilim.

Destek numaram: 42642670
Forum yetkililerinden mümkünse konuyla ilgilenmesini ve çözüm sunulmasını rica ediyorum.

1 Beğeni

Anladıklarını geçtim, okuduklarını bile düşünmüyorum. O kadar yazı yazmışım, denediklerimi açıklamışım. Problemi bile son kullanıcı olarak tespit etmişim ve yapılması gerekeni dahi söylemişim hala ısrarla copy-paste cevap yapıştırıyorlar. Yazık.

Destek kayıtlarına verilen cevapların bir açıklaması olması lazım forumdaki yetkililer ne düşünüyor ve hangi yol izleniyor merak konusu

1 Beğeni

Hayır, işlerimiz aksıyor. Şu pandemi döneminde tüm herşeyimizi intenet ortamından sağlıyoruz. Buna rağmen çözüm sağlamadan açılan destek kaydını çözüldü olarak işaretliyorlar. Bu ne rahatlık? Arayıp problemin çözüme kavuşturulduğuna dair teyit alsaydınız destek hizmeti olarak, zahmet olacak ama müşteri olarak bunu hak ettiğimizi düşünüyorum.
Yoksa TurkNet müşterilerini önemsemiyor mu? Bu izlenimi bırakıyor bende.

1 Beğeni

Bu elemanların şikayet edilebildiği bir kanal bilen varsa bize iletsinler başımıza geldikçe şikayetçi olsak firma bunu düzeltmek için uğraşacaktır

Paylaştığım ekran görüntüsünde bulunan yanıtın altında “Temsilcinin cevabı yeterli miydi?” tarzında bir oy seçeneği mevcut. Oradan yapılabiliyor. Ne kadar işe yarıyor muamma.

Aynı sorunu geçen hafta ben de yaşadım. TurkNet’in dnslerini çözümleyemedi. DNS sunucuları çöktü. Erişemedim internete. Biraz zaman geçince erişebildim fakat hız çok yavaştı. Mesajlar geç geliyordu vs. Modem arayüzünden cloudflare dns’lerini elle tanımladım sorun düzeldi.
Modem arayüzüne erişemiyorsanız cihazlarınızdan dns ayarı yapın sorun çözülür.

Zaten DHCP üzerinden Cloudflare DNS’i tanımlı. Bahsettiğiniz çözüm bende olmuyor, WAN ile PPPoE’den otomatik tahsis edilen DNS’e müdahale edemiyorum ne yazıkki.

modeminizin model kodunu öğrenebilir miyim?

Yazılım Versiyonu: v1.7_181221

Donanım Versiyonu: Archer C5v v1 00000000

Telekom tarafından verilen TP-Link Archer c5v 1200mbit modemi. FTTB bağlantımda 100mbit paket ile kullanıyorum.

Genelde bunları kırmak için conf dosyalarında değişiklik gerekiyor ama elimde olan root şifresini paylaşayım bir deneyin bakalım :slight_smile:
modem arayüzüne girin
kullanıcı adı: root
password: +@D1leE01!

Hocam zaten ben cihazın config dosyasını el ile müdahale edip gerekli root izinlerini elde ettim. Hatta bahsettiğim gibi telnet ile denemeler de yaptım fakat sonuç yok.

TurkNet’e geçtiğimden beri rezil bir internet hizmeti alıyorum/almaya çalışıyorum. Yarın eski kullandığım ISP olan Milleni’ye geri döneceğim.
4 aydır TurkNet kullanıyorum açtığım arıza kayıtlarının haddi hesabı yok.
6 ay milleni kullandım bir defa aradığımı / arıza kaydı açtığımı hatırlamıyorum.