Cümleme başlarken bile DNS ile ilgili sorun yaşıyorum tarzında başladım. Ona rağmen sözde destek hizmeti hiç bir şekilde konuya hakim değil. Bu problemin acilen çözüme kavuşturulması lazım. Yazdıklarımızın okunduğundan bile emin değilim.
Destek numaram: 42642670
Forum yetkililerinden mümkünse konuyla ilgilenmesini ve çözüm sunulmasını rica ediyorum.
Anladıklarını geçtim, okuduklarını bile düşünmüyorum. O kadar yazı yazmışım, denediklerimi açıklamışım. Problemi bile son kullanıcı olarak tespit etmişim ve yapılması gerekeni dahi söylemişim hala ısrarla copy-paste cevap yapıştırıyorlar. Yazık.
Hayır, işlerimiz aksıyor. Şu pandemi döneminde tüm herşeyimizi intenet ortamından sağlıyoruz. Buna rağmen çözüm sağlamadan açılan destek kaydını çözüldü olarak işaretliyorlar. Bu ne rahatlık? Arayıp problemin çözüme kavuşturulduğuna dair teyit alsaydınız destek hizmeti olarak, zahmet olacak ama müşteri olarak bunu hak ettiğimizi düşünüyorum.
Yoksa TurkNet müşterilerini önemsemiyor mu? Bu izlenimi bırakıyor bende.
Paylaştığım ekran görüntüsünde bulunan yanıtın altında “Temsilcinin cevabı yeterli miydi?” tarzında bir oy seçeneği mevcut. Oradan yapılabiliyor. Ne kadar işe yarıyor muamma.
Aynı sorunu geçen hafta ben de yaşadım. TurkNet’in dnslerini çözümleyemedi. DNS sunucuları çöktü. Erişemedim internete. Biraz zaman geçince erişebildim fakat hız çok yavaştı. Mesajlar geç geliyordu vs. Modem arayüzünden cloudflare dns’lerini elle tanımladım sorun düzeldi.
Modem arayüzüne erişemiyorsanız cihazlarınızdan dns ayarı yapın sorun çözülür.
Zaten DHCP üzerinden Cloudflare DNS’i tanımlı. Bahsettiğiniz çözüm bende olmuyor, WAN ile PPPoE’den otomatik tahsis edilen DNS’e müdahale edemiyorum ne yazıkki.
Genelde bunları kırmak için conf dosyalarında değişiklik gerekiyor ama elimde olan root şifresini paylaşayım bir deneyin bakalım
modem arayüzüne girin
kullanıcı adı: root
password: +@D1leE01!
Hocam zaten ben cihazın config dosyasını el ile müdahale edip gerekli root izinlerini elde ettim. Hatta bahsettiğim gibi telnet ile denemeler de yaptım fakat sonuç yok.
TurkNet’e geçtiğimden beri rezil bir internet hizmeti alıyorum/almaya çalışıyorum. Yarın eski kullandığım ISP olan Milleni’ye geri döneceğim.
4 aydır TurkNet kullanıyorum açtığım arıza kayıtlarının haddi hesabı yok.
6 ay milleni kullandım bir defa aradığımı / arıza kaydı açtığımı hatırlamıyorum.