Deprem bölgesi faturalandırma ve İnternet kesintileri

Deprem bölgesinde faturalandırma ve İnternet aboneliklerinde nasıl bir yok izleniyor? Maalesef büyük bir yıkım oldu. Kalacak yer olmayınca şuan başka şehirdeyim. Şubat faturası oluşturulmamış. İnternette şuan DSL sinyali olmasına rağmen DURUM : OFLİNE görünüyor. Hafta içi memlekete geçmeyi planlıyorum. Zaten Cep telefonları çalışmıyor. İletişim sorunu yaşamıyor. Hizmetin aktif edilmesimi gerekiyor. Ne yapmamız gerekiyor?

Selamlar @Gulnare, bölgede altyapı problemi yaşandığı için hizmet almanız şu an için pek mümkün görünmüyor. Bu süreçte dilerseniz hizmetinizi ücretsiz dondurabilirsiniz.

Dondurma işlemi için yapmanız gerekenler;

  • TurkNet Online İşlemler’e giriş yapmalısınız.
  • Sol tarafta yer alan menüde “Teknik Destek” bölümüne tıklayın.
  • Teknik Destek bölümünün altındaki “Hizmet Dondurma” başlığına tıklamalısınız.
  • Açılan sayfada dondurma işlemi için tarih seçip, talebinizi iletebilirsiniz.
1 Beğeni