Ekip ıslah istemiş ama TT kabul etmeyip müşteri kaynaklı demiş.
Sorun TT da. Pazartesiye kadar yapılmazsa müdürlüğe gidin dilekçe verin.
Lokasyonunuzda görev yapan saha ekibi hakkında inceleme başlatsınlar.
Yada zamanınız yoksa direkmen CİMER den şikayet kaydı açın.
O zaman nasıl tıpış tıpış yapılıyor.
Siz de bu süre içinde modeme gelen kabloyu (eğer bakır altyapı üzerinden hizmet alıyor iseniz) kontrol edin, spliter kullanıyor iseniz onu söküp modemi direkt olarak bağlayın. Modemi tekrar başlatın (fişten çekerek) . Fabrika ayarlarına geri döndürüp tekrar kurulum yapın. Bu yaptığınız kontrolleri ve işlemleri de destek kaydınıza not olarak ekleyin. Fiber hizmet alıyor iseniz zaten TT bunu görür ve iş emri sırasına göre müdahale eder. Umarım arızanız kısa sürede çözülür
İptal talebi oluşturdum hocam hiçbirşey yapmama ragmen 2 gündür internetim yok. neyseki yan dairemde türk telekom mevcut. onu kullanabiliyorum. Cİmere nereye şikayet etmem lazım Daha doğrusu nasıl yazı yazmam lazım
Ben şuan cimer e bir şikayet kaydı açıyorum biraz beklerseniz açıklarım. Bende artık bu tip şeylerden sıkıldım gittiği yere kadar gitsin inceldiği yerden kopsun.
Kolay ve hızlı bir şekilde ben size yöntemi anlatayım.
Öncelikle cimere giriyorsunuz edevlet ile girseniz daha hızlı olur.
Gerekli kısımları doldurun açıklama alanına da yaşadığınız sorunu da belirtin. Ama şöyle güzel bir şekilde.
Bağlı olduğunuz türktelekom müdürlüğünü de yazın açıklamaya.
Ardından altta seçenek çıkacak kurum ile ilgili siz iletişim başkanlığı seçin.
Zaten onlar gerekli kuruma iletiyorlar. 2-3 güne yanıt gelir.
Sonunda verilen numarayı kaydedin.
Bu ilk kez bir iss i şikayetim oldu. Ardından bir şikayet yazısı daha yazıcam.
İstediğim şey verilmesin bu hafta onun içinde cimere yazıcam.