Değişken hat değerleri ve sürekli internet kesintisi

Tam 20 gündür sürekli kopmalar ve hız düşüklüğü yaşıyorum. İnternet bazen alabileceğim maksimum hızı veriyor snr değerim 20-30 civarında seyrediyor bazen de resimdeki gibi her şey berbat oluyor. Telekom ekipleri önce saha dolabından ankastreye sonra ankastreden modeme kadar kontrol ettiler ve sorunun modemden kaynaklı olduğunu söylediler. O sırada elimde 3 adet (1 zyxel, 1 airties, 1tp-link) modem vardı 3ü de mi bozuk dediğimde evet bozuk dediler. Bugün keenetic omni dsl modem aldım ama değişen bir şey olmadı. Tekrar arıza kaydı oluşturdum ama klasik cevap olan telekom ekiplerine bildirdik mesajını aldım. Sorunum nedir yardımcı olabilecek var mı? @mehmetcan @ModeratriX
Her kesinti sonrası değerlerim değişiyor hesabı yeni açtığım için tek fotoğraf ekleme hakkım varmış güncel olarak bu şekilde

Bende 3 yıldan fazladır müşterisiyim, hizmet başlangıç tarihinden beri YAPA’dan hizmet alıyorum 4 temmuzda patlak verdi TurkNet, ortalama 25 MBPS olan hız şu an 9 MPBS ve CRC hatalarından, kesintilerden dolayı kullanılmaz halde. 1 ay sonucunda hiçbir şey yapılmadı, maks alabileceğiniz hız bu dendi 1 ay sonucunda kaydı kapattılar.

Bu arada VAE misiniz YAPA mısınız? Sizin yaşadığınız aynı problemi yaşıyorum bende :frowning:

Biraz önce destek kaydı açtım, VAE geçmek istediğimi belirttim VAE’de 12-13 MBPS hız en azından kesilmiyor. VAE alırlarsa eğer bir süre sonra tekrar YAPA geçerim eski hızıma kavuşurum, bu problemi 2020’de yaşamıştım böyle çözmüştüm :smiley:

Normal telekom altyapısı

Zayıflama değerleri çok yüksek, öncelikle iç hattınızı kontrol ettirmenizi öneririm iç hatta sorun çıkmazsa port kaynaklı sorun olabilir.

Modemi bina girişinde bulunan ankastreye bağlayıp kontrol edebilir misiniz? Veya modeme giren kabloyu soketi kontrol eder misiniz hat zayıflaması çok fazla. Eğer bunlar ile ilgili sıkıntı yoksa Destek kaydınıza yerinde destek ekibi talep ediyorum şeklinde not yazın.

İç hat telekom ekiplerince kontrol edildi (taşrada yaşadığım için kablolar onlara ait bu yüzden kontrol sağladılar) ve bir sorun olmadığı söylendi

Ankastreye ulaşamıyorum biraz ters yerde kalıyor, ama telekom ekipleri ankastre ve iç tesisata bakıp sorun olmadığını söylediler ankastreye 16 modeme 15 mbps geliyordu.

Saha Dolabı/ Santral ‘ e olan uzaklığınız ne kadar?

1423 metre, ama bu sıkıntım son 20 gündür var ondan öncesinde de aynı mesafeydi ve hiç sıkıntı yaşamadan kullanıyordum

Siz yerinde destek ekibi istediğinizi belirtin öyle ise. Sorun iç tesisat veya modemde değilse ücret yansıtılmaz ve ekipleri sorun ile ilgili olarak rapor tutarlar.