İzmir Karşıyaka Yalı caddesinde ki evim için Ocak 2024 de internet servis sağlayıcı aramaya başladım. Öncesi Türk Telekom.
TurkNet alt yapı sorgulama da vdsl alt yapısı için 85mpbs download ve 20mpbs e kadar upload verebilirim dedi.
Türk Telekom dan size geçerken fiyat olarak ciddi bir özveri gösterdim (150 TL den 249 TL ye)
Apartman girişinden modeme kadar Recber SL 400 kablo modeme kadar.
Modem değişimi Keenetic Hopper DSL KN-3610 (kargoda henüz elime ulaşmadı)
İşçilik vs vs bir ton eziyet.
1 haftadır sürekli kopmalar ve dalgalanmalar yaşıyorum.
Modem de internet ışığım ara ara kırmızıya düşüyor, sonra kendi düzeliyor. Baya baya sık sık bu durumları yaşıyorum.
Son 10 gündür 6-7 kez uygulama üzerinden kayıt oluşturdum.
Bana söylenenler:
- Modemi aç kapat
- Sinyal kalitenizi duzelttik
- Modeme bir resetlesiniz tüm şikâyetler bitecek (2-3 defa da bunu yaptım, 0 kurulum)
- Modem şifrenizi yanlış girdiniz. (onada tamam dedik, yeniden reset ve kurulum)
Bugün her hâlde 5–6 kez koptu geldi internetim evden çalışıyorum ve delirmiş vaziyetteyim.
Gelen son cevap;
Hattınız yüksek internet hızını desteklemiyor, öncelikle 76Mbps sonrada 51Mbps ye düşürüp denememiz lazım.
Ee tamam da ben sizden 16 Ocak 2024 den beri hizmet alıyorum. 1 ay sıfır hata ile bu alt yapıdan taahhüt ettiginiz hızları aldım. (bir kere sorun olmadı)
Son 10 gündür altyapı da ne oldu?
Eğer gerçekten bu hızları desteklemiyor ise ben neden size geçtim ve daha daha önceki faturamdan x2 katı ücret ödüyorum.
Kaldı ki sorun olmaması için hem apartman girişinden (ankastre den modeme) kablo ve işçilik+ yeni modeme bir ton para verdim?
İnanın çok sinirli ve üzgünüm, yani bir apartman girişinde ki ankastre ile ona en yakın panodan gelen kablo değişimi kaldı, izin verseler onuda düzenleyeceğim işin çözülmesi adına.
Ben daha ne yapayım sevgili TurkNet?