D-smart

Merhaba. Ben TurkNet özgür iletişim fiber üyesiyim. TurkNet beni aradı ve d-smart kampanyasından bahsetti. Onayladım d-smart bağlandı eve bağlayan görevliye sorduğumuzda taahütsüz dedi şimdi arayıp öğrendiğimde 3 yıl taahütten bahsediliyor. Bir dolandırıcılık ağının içine mi düştük. Lütfen bu Konuda yardım edin zaten müşteri hizmetleri yok saçma bir şekilde. ACİL YARDIMA İHTİYACIM VAR!!! Ben şu anda mahkemeye mi vermeliyim şahısları. Yoksa TurkNet tarafından bilgilendirilmeyi mi beklemeliyim? İnternet çok güzel ama dedikleri gibi müşteri hizmetleri iğrençmiş.

Merhaba
TurkNet in dsmart ile bir anlaşması yok malesef iptal ettirebiliyorsanız iptal ettirin dolandırıcılar son zamanlarda bu yola başvurmuşlar sizi arayan numarayı paylaşırsanız yetkililer gerekli işlemleri yapacaktır

iptal ettirebilsem ettirirdim 3 yıllık taahüt var cayma bedeli istiyorlar. İmza attığım için yapabileceğim hiç bir şey yok sanırım.

1 ay geçmediyse cayma bedeli alamazlar diye biliyorum.

sorduk 260 tl cayma bedeli dediler

Merhaba Tüketici Haklarını koruma kanunu 6502 sayılı yasaya göre aboneliğiniz başladıktan 14 gün içinde hiçbir sebep göstermeksizin veya cayma bedeli ödemeksizin sözleşmeden dönebilirsiniz. Bir ürün satın aldığınızda iade etmek gibi düşünün. Eğer 14 gün geçmediyse sözleşmenizin başlamasından itibaren istediğiniz gibi iptal edebilirsiniz. Eğer cayma bedeli çıkarırlarsa ilçenizdeki kaymakamlıklara gidip Tüketici haklarına şikayette bulunursanız muhtemelen o fatura iptal edilir. Ayrıca 14 gün içinde iptal ederseniz herhangi bir fatura çıkarmaya da hakları yok :slight_smile:

1 Beğeni

14 gün geçmese zaten çoktan iptal ettirirdim

Maalesef o halde Tüketici haklarına başvurup yanlış bilgilendirmelerden dolayı şikayetçi olmanız gerekecek :neutral_face:

Bende ayni olay oldu 14 gun gecti naaptin acaba