Cumadan beri internet yok ve yardımcı olan da yok

Geçtiğimiz cuma 1000 Mb‘e geçiş yaptım geçiş yaptıktan 3 saat sonra internetim kesildi ve cuma gününden beri internetim yok destek Televi oluşturdum zamanda ise bana kimse mantıklı bir cevap vermiyor internetimin neden olmadığını söyleyen yok ve cumadan beri internetimi düzelten de yok tek söyledikleri şey biz köprü görevi görüyoruz haber geldiğinde bildireceğiz en kısa sürede çözeceğiz gibi sözcükler kullanılıyor kimse internetimi çözmek için uğraşmıyor müşteri hizmetlerini aradığımda ise bulunduğunuz bölgede arıza var diyo ve beni geri atıyor kimse bana yardımcı olmuyor internetim neden olmadığını söyleyen yok nedense artık destek bölümüne mesajda yazamıyorum benim işim internet ile cumadan beri bütün işlerim internet olmadığı için aksadı neden İnternetim yok ve kimse bu sorunu neden çözmek için çaba sarf etmiyor

Merhaba @Yusuf6 , kaydınızın önceliğini ekiplerimize ilettim. En hızlı şekilde dönüş sağlayarak yardımcı olacaklar :pray:

Umarım artık bu gün içerisinde çözülür arıza kaydından tekrar mesaj geldi ve mesaj tekrardan aynı umarım bu gün çözülür çünkü çok ihtiyacımız var internete

Sizi gerçekten anlıyorum, çözümlemek adına ekiplerimiz tüm işlemleri sağlıyorlar :pray:

Peki gülşah hanım acaba arızanın nedeni bellimidir yani altyapı sorunumu yada benden mi kaynaklı sistemsel bir şey mi anlayamadım çünkü online işlemler uygulmasında aktif tarifem hala 75mbps olarak gözüküyor acaba sorun bu 75 mbps nin güncellenmemiş olmasından dolayı olabilir mi yanıtınız için teşekkürler

Konuyla ilgili en kısa sürede size dönüş sağlayarak yardımcı olacağız :pray:

1 Beğeni