İlk Telekom’daydım. Hatalar yüzünden sürekli kayıt bıraktım ve kablo değiştirme, port değiştirme dahil bir çok şey yaptılar ama sorunu çözemediler.
Sonra Telekomdan Netspeed’e geçtim ve Keenetic Extra DSL modem aldım. CRC hataları almama rağmen kopma yaşamıyordum. FEC errors kısmı milyonları buluyordu.
Sonra TurkNet’e yeni abonelik başvurusu yaptım. 2 saatte ya da 4 saatte bir kopma yaşamaya başladım.
Merhaba, ekibimiz arıza tespiti yapmış görünüyor. İşlemler sürüyor, kaydın aktif durumda. Bu aşamadan sonra en kısa süre içerisinde dönüş yaparak sorununuzu çözmelerini bekliyorum.
Diğer internet servis sağlayıcı’lerde hiç bu kadar FEC olmuyordu. Yeni abonelik yaptım diye sanırım portumu değiştirdiler o yüzden böyle oldu. TT ekibi çözebilir mi emin değilim açıkçası.
Sorun incelenerek mümkün olan en kısa zamanda çözüme kavuşacaktır, endişelenmeyin. Dilerseniz belirttiğiniz durumu kaydınız içerisinden de iletebilirsiniz, dikkat edeceklerdir.
Merhaba @morty , ilgili ekibimiz açık kaydınız üzerinden incelemelerini sürdürmektedir. Süreçle ilgili gelişme olur olmaz tarafınıza bilgi verilecektir.