Crc Hataları ve Sağlayıcı Değişimi

Merhaba, halihazırda türk telekomun sağladığı interneti kullanıyorum. Modemimde 1 gün içinde milyonlarca crc hataları birikiyor ve internet kullanımımı engelliyor. Her gün modeme reset atarak idare ediyorum şuanda. Sorum şu, eğer ben TurkNet 'e geçiş yaparsam bu sorun devam eder mi? TurkNet de aynı altyapıyı kullanacak sonuçta ama ne bileyim belki bir farklılık olacaktır aralarında.

Selamlar @ysftrkn, öncelikle sizi TurkNet ailesinde görmekten memnuniyet duyarız. Tüm arıza süreçleriyle özel olarak ilgileniyoruz. Bu hatayı ne kadar süredir alıyorsunuz acaba? Bölgenizde gerçekleşen bir altyapı çalışmasından ya da arızasından haberdar mısınız? Farklı bir modem ile test etme şansınız oldu mu? Bakır altyapı üzerinden hizmet alıyorsanız sorun ankastreden modeminize ulaşan kabloda da olabilir. Farklı bir modem ile denemeyi, iç tesisatınızı cat6 kablo ile yenilemeyi deneyebilirsiniz. Geçiş yapmak isterseniz aranmanız konusunda ekiplere bilgi iletebilirim. @moderators @tnetwork ekiplerinin de yorumları olabilir.

Selam, öncelikle 10 aya yakındır kullanıyorum bu interneti. Kullanmaya başladığımın ilk ayında belirttiğim 1 günlük hata birikme sayısına 2-3 saat içinde ulaşıyordum bu yüzden internet kullanılamayacak haldeydi. Türk telekom ekipleri ile görüştüm geldiler ve sokaktaki telefon kutusunun içinde benim kablomun bağlı olduğu yeri değiştirdiler. Bundan sonra hatalar dediğim gibi yaklaşık 1 günde birikmeye başladı ben de daha fazla üstüne gitmeden her gün modemi resetleyerek kullanıyorum interneti. Herhangi bir çalışmadan bilgim yok yani olsa bu problem geçici olurdu. Farklı bir modemle test etmedim ki modemden olacağını sanmıyorum, sıfır modem verdiler. Kablo olarak da türk telekomun kendi kullandıkları kabloyu kullanıyorum direkt olarak sokaktaki direkten modeme bağlanıyor ek bir kablo yok. İnternetten araştırdığımda kablonun sağlam, güvenilir kablo olduğunu gördüm. Yani bağlantı durumum bu şekilde, benim öğrenmek istediğim eğer TurkNet 'e geçiş yaparsam bu sorun düzelir mi veya çözülebilir mi. Şu andaki taahhütüm de ayrıca devam ediyor yani hemen geçebileceğimi sanmıyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum yardımlarınız için.

Bağlı olduğunuz portun değişmesi gerekebilir. TurkNet’e geçiş yaptığınızda arıza kaydı ile beraber port uygunluğu var ise bunu talep edebiliriz. Buna bağlı olarak sorunun çözülebileceğini düşünüyorum. Hizmetimiz taahhütsüzdür. Denemenizde fayda var :innocent:

Şuanda taahhütüm olduğu için sağlayıcı değiştiremem. Bittikten sonra düşüneceğim.

TurkNet GigaFiber altyapılarında 1000 TL’ye, diğer altyapılarda 600 TL’ye kadar olan tutar faturanıza indirim olarak yansıtılıyor. Başka Operatörden Geçiş — TurkNet bağlantısı üzerinde detaylar mevcut. Yine de beklemek isterseniz Taahhüt Sayar hizmetimizi kullanarak en uygun zamanda aranma talebi oluşturabilirsiniz. Taahhütsayar ile Taahhütünüzü Takip Edelim — TurkNet

1 Beğeni

hocam altyapı sorgulamanızda kaç mbps gösteriyor bide hat değerlerini atarsanız neyden olabileceğini söyleyebiliriz

Resetledim modemi akşama doğru. Crc hataları birikince atayım değerleri

Biraz geç oldu ama, modem bu aralar kendi kendiliğinden resetlendiği için hata verdiği durumu yakalayamamiştım. Hat değerlerim resimdeki gibidir.

@tnetwork @moderators

Son attığınız ekran görüntüsünde ciddi bir sorun gözükmüyor, CRC hatası sayısı sorun oluşturacak kadar çok değil. Sadece hızınız gereğinden düşük. Bunun sebebinin bağlantı süresi içerisinde (ekran görüntüsünde 22 saat) yaşanmış herhangi bir stabilite kaybı olma olasılığı yüksek. Bunu şöyle anlayabiliriz; modeminizi yeniden başlattığınızda DSL istatistiklerinde gördüğünüz hız, son ekran görüntüsündeki hızdan (28254kbps) daha mı yüksek? Eğer öyleyse, DSLAM’den evinize kadar gelen kabloda veya ev içi tesisatınızda bir sorun var.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.