Çözülmeyen internet problemi

Kendim sorun yaşamadığım için ve eniştemin de sorun yaşaması adına (en azından yüksek hız fazla para ödememesi adına) ona da TurkNet aldırdım.
Aldığından beri sürekli stabil olmayan bir bağlantısı vardı. Yani hızı sürekli düşüyor 0 ı görüyordu ara ara. Tamam ek var enişte senden kaynaklı dedim.
Harbiden de ek vardı, bina bağlantısında baya bir ek vardı. Ayın 17 sinde interneti gitti. Arıza kaydı bıraktık. ayın 23’ünde TurkNet Online İşlem Merkezi de bir çalışma olduğu detaylar da ise bakır altyapı da sorun olduğu 31 ine kadar çözüleceği yazıyordu. Bizde hazır çalışma var ankastreden binaya yeni kablo eksiz çekelim dedik.
27 sinde internet ışığı geldi, ama internet o kadar kötü ki. Altyapı daha da kötü olmuş sürekli kesilmeler hız düşümleri. Paketimiz 75 mbit e kadar dı, hız şuan 4-7 arası. Adsl porta çevrilmiş gibi.
TurkNet sorunu kabul edip bir yetkili göndermiyor. Sürekli arıza kayıtları kapanıyor. Sistemde 2 gündür aktifsiniz kesilme olmamış deniyor :smiley:
Otomatik arıza kayıtlarında atlak port olduğunu söylüyor ve bende atlak port olduğuna şüphe ediyorum. Bir yetkili gelip bakmıyor yeminle soğuttular enişteme karşı mahçupum 1 aydır sorun çözülmüyor.
Belki bir çözüm olur diye yetkili gelir diye bugün 75 lik paketi 16 ya çevirme isteği gönderdim. Gelir bakar diye.
Testler böyle



Arıza kayıtlarını sorunu çözmeden kapatanı da ilk kez görüyorum.
Sorun başından bu yana açtığım arıza kayıtları:(daha eskileri vardı ama sınırdan dolayı gözükmüyor.)
19.10.2020 - 37551372
26.10.2020 - 37755565
30.10.2020 - 37881962
31.10.2020 - 37907235
03.11.2020 - 37984048
03.11.2020 - 37989067
Bu kadar destek kaydı demeyin, sorun çözülmeden kapatıyorlar, btk şikayetini kapatıyorlar vs geri açmak zorunda kalıyorum. bu kadar sürede gelip bir bakmayan iss benim için bitmiştir.
Niye bunca zaman iptali sağlanmadı diyeceksiniz, geçiş yapmaya kalksak bir sürü zaman gidecek ve sınavlar vizeler, online dersler var.
Devre numaram: 8822714640
Saygılar.

Bu konuda gelişme var mı?

TurkNet herhangi bir çözüme ulaştırmayınca, biz sorunu başka operatöre geçerek kökten çözdük. :slight_smile:

2 Beğeni