8 gün oldu Türk Telekom kaynaklı olan internete bağlanamama sorunumuz devam etmekte destek kaydı uzerınde bizlere ekiplerle ilgili gorusme halindeyiz fakat geri donus alamiyoruz deniyor. Bu surec icerisinde zarara ugrayan biz olduk. İkinci haftaya girecegiz bu saha ekiplerinin islerini yapmalari icin ne yapmamiz lazim
5 Haziran gününden beri internet yok bu süreç içerisinde Türk Telekom ekipleri üçüncü kez destek kaydı uzerinde sorun ankastre uzerinde TT tarafinda sorun yok diye mesaj yolluyor. Geçen hafta pazartesi gelip etiket birakip gitmislerdi. Turk net ise bize iç tesisatinimizda sorun olmadigini sorunun santralde oldugunu soyluyor fakat Turk Telekom bunun aksini iddaa etmeye devam ediyor. Bu sorun nasil cozulecek yardimci olur musunuz.
Merhaba @berkepamuklu , anladığım kadarıyla bölgenizde Yerleşik Operatör kaynaklı gelen bir arıza var Müşteri numaranızı yaşamış olduğunuz sorun ile birlikte benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Ben size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olamaya çalışacağım.
Selamlar, ben şimdi sizin sorununuzu ilgili ekip arkadaşlarıma ilettim ve sorunun çözümüne kadar size yardımcı olmaya devam edeceğim. Bu arada sorunun kaynağı bölgede yaşanılan genel arıza kaynaklı gibi duruyor… Yerleşik operatörü beklememiz gerekiyor bu süreçte Elimizden geldiği kadar hızlı işlem gerçekleştirmeye çalışacağız. Hiç merak etmeyin.
Teşekkürler, fakat ne gibi bir genel arıza olabilir? Aynı apartmanda başka daireler türk net hizmetini alıyorlar ve onlarda hicbir sorun olmadigini goruyorum. Bolgede başka türk net kullanan arkadaslarım var ve onlarda sikinti yasamadiklarini soyluyorlar.
Size mesaj üzerinden de yazdığım gibi kaydınızın içerisine referans olması açısından binanızda ve bölgenizde bulunan farklı TurkNet kullanıcılarının sorun yaşamadan hizmeti kullandığını yazabilirseniz elimiz güçlenir. Yerleşik operatör tarafına bu bilgiler doğrultusunda tekrar yazarız ve hızlıca işlem gerçekleştirmesini sağlarız.
ve sorunumuz daha kötüye gitmeye başladı çözülemez bir hale girdi. Bugün ise sizle konuşmalarımızdan sonrası türk telekom ortak çalışma diye bir mesaj atıp sorunun çözüldüğünü yazıyor ama sorun çözülmedi.