Çözülemeyen sorun

Merhabalar,

8 gün oldu Türk Telekom kaynaklı olan internete bağlanamama sorunumuz devam etmekte destek kaydı uzerınde bizlere ekiplerle ilgili gorusme halindeyiz fakat geri donus alamiyoruz deniyor. Bu surec icerisinde zarara ugrayan biz olduk. İkinci haftaya girecegiz bu saha ekiplerinin islerini yapmalari icin ne yapmamiz lazim

Bir cozum yolu gosterebilecek olan yok mudur?? 2021 yılında internetsiz kaldık resmen en kritik dönemde

Merhaba, özelden yazıyorum.

5 Haziran gününden beri internet yok bu süreç içerisinde Türk Telekom ekipleri üçüncü kez destek kaydı uzerinde sorun ankastre uzerinde TT tarafinda sorun yok diye mesaj yolluyor. Geçen hafta pazartesi gelip etiket birakip gitmislerdi. Turk net ise bize iç tesisatinimizda sorun olmadigini sorunun santralde oldugunu soyluyor fakat Turk Telekom bunun aksini iddaa etmeye devam ediyor. Bu sorun nasil cozulecek yardimci olur musunuz.

Merhaba @berkepamuklu , anladığım kadarıyla bölgenizde Yerleşik Operatör kaynaklı gelen bir arıza var :frowning: Müşteri numaranızı yaşamış olduğunuz sorun ile birlikte benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Ben size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olamaya çalışacağım.

1 Beğeni

Selamlar, ben şimdi sizin sorununuzu ilgili ekip arkadaşlarıma ilettim ve sorunun çözümüne kadar size yardımcı olmaya devam edeceğim. Bu arada sorunun kaynağı bölgede yaşanılan genel arıza kaynaklı gibi duruyor… Yerleşik operatörü beklememiz gerekiyor bu süreçte :frowning: Elimizden geldiği kadar hızlı işlem gerçekleştirmeye çalışacağız. Hiç merak etmeyin.

1 Beğeni

Teşekkürler, fakat ne gibi bir genel arıza olabilir? Aynı apartmanda başka daireler türk net hizmetini alıyorlar ve onlarda hicbir sorun olmadigini goruyorum. Bolgede başka türk net kullanan arkadaslarım var ve onlarda sikinti yasamadiklarini soyluyorlar.

Size mesaj üzerinden de yazdığım gibi kaydınızın içerisine referans olması açısından binanızda ve bölgenizde bulunan farklı TurkNet kullanıcılarının sorun yaşamadan hizmeti kullandığını yazabilirseniz elimiz güçlenir. Yerleşik operatör tarafına bu bilgiler doğrultusunda tekrar yazarız ve hızlıca işlem gerçekleştirmesini sağlarız.

Bu artık gerçekten can sıkmaya başladı. Öncelikle aşağıda görüldüğü gibi 14 Haziran tarihine kadar aşağıdaki değerler gözüküyordu

fakat hemen ertesi günde görülen teknik bilgiler kısmında ise artık değerlerin 0 olduğu görülüyor

ve sorunumuz daha kötüye gitmeye başladı çözülemez bir hale girdi. Bugün ise sizle konuşmalarımızdan sonrası türk telekom ortak çalışma diye bir mesaj atıp sorunun çözüldüğünü yazıyor ama sorun çözülmedi.


Neredeyse 15 gün olacak internetsiz bir durumdayız. 21. yüzyıldayız yıl 2021 ve artık bıktık bu Türk Telekom’un keyfini beklemekten.