Çözülemeyen Paket Kaybı Problemi

Merhaba,

Yaklaşık 1 aydır, günde 5-6 defa yaşanan ve 1-2 dakika süren paket kaybı probleminden muzdaribim. Destek kaydı oluşturdum, ancak son gelinen noktada modem veya alt yapı problemi olarak yönlendiriliyorum, çözüm sunmak için atılan bir adım göremiyorum.

Problem esnasında ping cevapları şu şekilde gözükmekte:

Farklı bir forumda benimle benzer sorunu yaşayan bir TurkNet kullanıcısına denk geldim. Mesaj attım ve farklı mahallelerde hizmet almamıza rağmen aynı santrale bağlı olduğumuzu öğrendik. Daha da önemlisi bu şekilde internet erişim kesintilerini saniyesi saniyesine aynı anda, aynı şekilde yaşıyoruz. Bu önemli bilgi ne yazık ki OİM tarafında görmezden gelinmekte, nasıl ilerleyebilirim acaba?