Çözülemeyen Hız Problemi

merhabalar tekrardan neredeyse 5 yıldır TurkNet abonesiyim ancak 2021in 4. ayından beri çözülemeyen bir sorunun içerisindeyim ve gerçekten çok mağdurum.
sorunuma gelelim öncelikle


internet hızım gerçekten berbat ötesinde artık neredeyse online oyunları geçtim sosyal medyada bile takılamaz oldum bi aralar geceleri 20 25mbpsye kadar çıkıyordu hızım ancak gün içerisinde inanılmaz derecede düşüş yaşanıyordu sırf bu yüzden yeni modem aldım (asus dsl-ac51) 3 kez fiziksel kontrol, sayamadığım kadar online kontrol yapıldı teknik bilgilerde modemim çok güzel bir hızla buluşuyor

ancak ben bunu internetimde kesinlikle göremiyorum

uploadımı verebildiği kadar alıpta downloadı bu kadar alamama sebebimi çok merak ediyorum yetkisi veya bilgisi olan birilerinin yardımına ihtiyacım olduğunu düşünmekteyim

image
Bu arada altyapım bu şekilde yeni bir altyapı çekildi bu hafta belki düzelir umuduyla bekliyorum

Merhaba, bilgisayarınıza kadar gelen ethernet kablosunu değiştirin yani farklı bir kablo ile modeminizi bilgisayarınıza bağlayıp hız testi yapmayı deneyin veya telefon üzerinden hız testi yapmayı deneyin.

çokça kablo ve modem değişti bu ikisinde de sorun yok telefon kullanmadığım için ayrıştırıcım yok bu yüzden direkt duvardan modem modemden bilgisayar olarak kullanmaktayım sadece ethernet değil wifide de aynı şekilde bir yavaşlık söz konusu

Modem arayüzüne giriş yapıp DSL panelinin ekran görüntüsünü bizimle paylaşır mısın?


umarım budur

Bu değerler ile 75 mbps alman gerekiyor. Bu sorun sadece bilgisayarında mı var yoksa diğer cihazlarda da var mı?

3 bilgisayarım birçok telefon ve televizyon var hepsinde aynı problemi yaşıyorum yanlış anlaşılmasın hiçbiri aynı anda açık olmuyor tek bilgisayar ile kullanırken de aynı hızı alıyorum

DSL değerlerine baktığım zaman sadece SNR marginde sorun var fakat şu anda senin 75 mbps hız alman gerekiyor.


az önce tekrar speedtest yaptım şuanda online işlemlerde destek kaydım açık modemi sıfırlamamı söylediler sonuç hala aynı vpn şu bu hiçbir şey açık değil

Başka bir modemle test etme şansın var mı

Daha öncesinde zyxel Everest Türk Telekom ve 2 farklı Asus modemle deneme yaptım ancak herhangi bir değişiklik olmadı

Hatta bilgisayar değişimi bile yaptım sorun bilgisayarımda da değil modemimde de bi türlü çözemiyorum

Destek kaydı oluştur bi baksınlar burdanda yardımcı oldurmaya çalışalım . Neden böyle olduğunu herşeyi değişmişsin ama yinede aynı hızı alıyorsun çok garip. Hız düşük geliyor. Destek Numarasını bana yazarsanız daha iyi kontrol sağlattıralım

Merhaba @kinveyas, sanırım daha önce seninle bir konu ile ilgili iletişime geçmiştim. İsterseniz bu sorun ile ilgili bize hızlıca Online İşlemler - TurkNet üzerinden bir kayıt oluştur. Net uzman arkadaşlarım hızlıca hattını ve hizmetini kontrol etsinler. Sana en doğru geri dönüşü yapacaklardır.

Hangi numara acaba bilgi alabilir miyim

Merhabalar evet daha önce konuşmuştuk sizinle halihazırda bir kaydım bulunmakta destek numaram 48444898

Fatihte de aynı sorun yaşayan tanıdık vardı. Çözemedi turktelekoma geçti.


Bu gün böyle bir şey astılar binamıza altyapı evimin önüne kadar geldi eski altyapım 98mbpsye kadar destekliyordu şuan buna katılırsam turkcelle geçmek zorunda mıyım?