konuşmada hiç adı geçmemişti
Aktivasyon onayı için aradıklarında Cemre Hanım açmış olmalı?
Destek kaydında sohbet/muhabbet veya kişisel sorulara izin yok diye biliyorum. Ama bir TurkNet abonesinin, telefonla TurkNet müşteri hizmetleriyle futbol konuştuğunu duymuştum. Benim bildiğim müşteri hizmetlerinin böyle birşeyi yapma yetkisi yok.
Hem insan olsun robot olmasın dersiniz hem de insanlar gibi konuşanlara yetkisi yok hakkı Yok dersiniz. Müşteri hiç bir zaman tatmin olmuyor. Bunu anladım
hayır ben onayladım adımda cemre değil
Yok yanlış anlama. Yani demek istediğim, bir müşteri, müşteri hizmetiyle 1 saat sohbet etse, meşgul olurlar, teknik sorunlara yanıt veremezler veya geç verirler. O yüzden genelde şirket onlara bu yetkiyi vermez diye biliyorum.
Orada konuşan personel müşteri temsilcisi değil daha üst kademede bulunan operasyon birimi şefi, lideri, müdürü olabilir. Bu yüzden etmişlerdir.
text hatası yazdılar herkese teşekkürler