[ÇÖZÜLDÜ] Cemre hanım kim

konuşmada hiç adı geçmemişti

Aktivasyon onayı için aradıklarında Cemre Hanım açmış olmalı?

1 Beğeni

Destek kaydında sohbet/muhabbet veya kişisel sorulara izin yok diye biliyorum. :smiley: Ama bir TürkNet abonesinin, telefonla TürkNet müşteri hizmetleriyle futbol konuştuğunu duymuştum. :joy: Benim bildiğim müşteri hizmetlerinin böyle birşeyi yapma yetkisi yok.

1 Beğeni

Hem insan olsun robot olmasın dersiniz hem de insanlar gibi konuşanlara yetkisi yok hakkı Yok dersiniz. Müşteri hiç bir zaman tatmin olmuyor. Bunu anladım

2 Beğeni

hayır ben onayladım adımda cemre değil

Yok yanlış anlama. Yani demek istediğim, bir müşteri, müşteri hizmetiyle 1 saat sohbet etse, meşgul olurlar, teknik sorunlara yanıt veremezler veya geç verirler. O yüzden genelde şirket onlara bu yetkiyi vermez diye biliyorum. :frowning:

1 Beğeni

Orada konuşan personel müşteri temsilcisi değil daha üst kademede bulunan operasyon birimi şefi, lideri, müdürü olabilir. Bu yüzden etmişlerdir.

1 Beğeni

text hatası yazdılar herkese teşekkürler

1 Beğeni