Dün geceden beri internet sürekli kopup duruyor. Modemde bir problem yok. Bu sabah daha da kötü oldu dsl de ara ara gidip geliyor. Bağlantı geldi diyor internete girmek için herhangi bir işlem yapınca girmiyor. Home office çalışanımız var büyük sıkıntı oluyor. Kısacası internet bağlantısı yok.
OİM üzerinden destek kaydı açtınızmı?
Evet oradan açtım hocam
OİM üzerinden ekipler en kısa sürede ilgilenecektir.Belki hattan kaynaklı sorun olabilir hat değerlerinizi paylaşırmısınız?
Hat değeri dediğiniz bu mu? Ekte mevcut. 17 diyor ya hız vdsl hızı mı oluyor? Önceden 14te sabitti adsl olduğu için. TurkNet, Telekom ekiplerini yönlendirdi
17 yazan değer altyapının maksimum sağlayabileceği değer.Sinyali ADSL den mi VDSL den mi aldığınızı öğrenmek için Teknik Bilgiler sayfasına bakabilirsiniz.Belki zayıflamadan kaynaklı kopma olabilir diye düşünmüştüm fakat büyük oranda bir zayıflama gözükmüyo hatta.
Uzun süredir vdsl portu bekliyoruz umarım hallolur. Yardımınız için çok teşekkür ederim inşallah kısa sürede çözülür. Çok sağ olun
https://www.extranet.com.tr/altyapi/
Sonucunu atar mısın
Toplu imza toplayıp bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü 'ne Port Takviye Dilekçesi bırakmanızı öneririm süreç daha hızlı olucaktır.
Boşta port yok sanırım
Hocam yazı örneği gibi bir şey bulabilir miyiz? Çok sağ olun
Turk Telekom Dilekçe Örnekleri buradan kendinize uygun dilekçeyi seçerek imza toplayabilirsiniz.
Altyapı Sorgulama altyapınızı buradan tekrardan sorgulayıp bizimle paylaşırmısınız?
Dediğim gibi dilekçe bırakırsanız Port Takviyesi yapılır sonrasında VAE geçişi talebinizden sonra Saha Dolabı üzerinden VDSL hizmeti alabilirsiniz.