Çağrı Merkezinde İptal İşleminden Bahsedildiğinde Telefonun Kapanması

Başlık gayet net. Bugün 3. defa denedim her seferinde aynı. Müşteri temsilcisi arkadaşlara bağlanmak için her seferinde 10 dakikadan fazla bekleme aşamasında bekliyorum. Sonrasında ya bağlanıyor ve iptal işlemimin akıbetini sorduğumda telefon yüzüme kapanıyor ya da hiçbir şekilde bağlanamıyorum. Normalde dinletilen müzik de kesiliyor ve çağrı sessizliğe bürünüyor :slight_smile:

OİM üzerinde belgelerimin ulaşıp ulaşmadığına dair bir bilgi bulamıyorum. Twitter destek hesabını kullanan arkadaşlar kişisel hesabımı engellediği için kendileriyle iletişim kuramıyorum. Son çare zar zor telefon ile görüşme imkanımız olduğunda da telefon yüzümüze kapanıyor hahahahahaha

İptal ile ilgili olarak son durumu Online işlem merkezinden takip edebilirsiniz. Ulaştığında sms ve mail yoluyla bilgilendirilirsiniz zaten.

belgelerim kısmında benim başvuru tipimle alakası olmayan “iptal dilekçesi (sözleşmesiz)” girişi var ancak ben sözleşmemi allah kahretsin ki imzalayıp teslim ettim. 24 saat içerisinde sisteme giriş yapılacağı bilgisi web sitesinde mevcut ancak süre doldu ve hala dönüş yapılmadı. 7 gün aramalarını mı bekleyeceğim şimdi?

Başvuru aşamasında ise sözleşme daha sisteme girilmediği için sözleşmesiz yazıyordur. Size 48 saat içinde dönüş yapılır

Aradığınız numara abone başvuru numarası yüzünüze kapanması gayet doğal oradan TurkNet abonelik işlemleri yapılmıyor

sevgili @ModeratriX seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım.

  1. hangi numarayı aradığımı nereden biliyorsun? daha önce TurkNet’te mi çalışıyorsunuz diye sorduğumda hayır demiştiniz. ya tek işiniz bu forumda boş yapmak ya da bir TurkNet çalışanı olarak benim telefon numaramdan yapılan aramaları inceleyerek ona göre “çözümler” üretiyorsunuz.
  2. herhangi bir müşteri hizmetleri biriminin bir müşteriye en azından BURADAN İSTEDİĞİNİZ İŞLEMİ YAPAMIYORUM demesi gerekmez mi? bugün hangi markanın müşteri temsilcisiyle görüşseniz, durum sizin bahsettiğiniz gibi olduğunda nazikçe çözümü yanlış yerde aradığımı söyler. sizin ayıla bayıla savunmayı bitiremediğiniz TurkNet ise müşterilerini sosyal medyadan engelliyor, aradıklarında telefonu yüzlerine kapatıyor.
  3. son olarak şunu da belirteyim ittire kaktıra bir temsilciye bağlanabildim belgelerimin sisteme eklendiğini, ancak SİSTEMDE OLUŞAN BİR HATADAN ÖTÜRÜ bana bildirim gelmediğini az önce YİNE AYNI ÇAĞRI NUMARASINDAN öğrendim. buna dair teorilerinizi de açıklar mısınız?
    teşekkürler iyi akşamlar kib

TurkNet in kendi müşteri temsilcileri ile konuşabileceğimiz bir numarası varsa paylaşın hep beraber bilelim. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden kayıt açmadan oradan direkt iletelim. Negatif enerjinizi lütfen başka birileri üzerine kullanın.

1 Beğeni

henüz aktivasyon sürecini aşamamış bir müşteri olduğum için temsilciyle görüşebiliyorum sanırım. sorun negatif enerji değil, reklamlarında yutamayacağı lokmayı ağzına alan bir firmanın forumunda neredeyse gününün tamamını geçiren birinin o firmanın çalışanı olmadığını iddia etmesi. hayatın olağan akışına aykırı durmuyor mu durum sizce de?

Benim forumda kalma sürem sizi ne kadar ilgileniyor bilemem. Vaktim oldukça gerçekten ihtiyacı olan kişilere tamamen gönüllülük esasına dayalı olarak yardım etmeye çalışıyorum. Sizin gibi antipatik yaklaşımlar sergileyen yüzlerce kişi ile karşılaştım bu zamana kadar her biri bende ki yardım etme şevkini biraz kırsa da vaz geçmedim. Aktivasyon süresinde de diğer abonelerin yaptığı gibi online işlem merkezi üzerinden bize ulaşın bağlantısını kullanarak notunuzu, şikayetinizi iletip gelecek cevaba göre hareket edersiniz. Onlar gerekli gördüğü zaman zaten size kayıtlı GSM numaranız üzerinden ulaşıyor. TurkNet te çalışma konusuna gelince ise bu forumda ve grupta sizin komik tezinizi çürütecek onlarca arkadaşım var. :shushing_face:

1 Beğeni

Bu konuda da gördüğüm kadarıyla engelleme işlemlerini sadece Twitter üzerinden hakaret eden, spam yapıp diğer abonelerin yönlendirme haklarını gasp eden kullanıcılara yapıyorlar. Ki çok da iyi yapıyorlar.

1 Beğeni

twitter hesabım @yilmazmucahit inceleyin neyi spamleyip diğer abonelerin hakkını gasp etmişim kime hakaret etmişim? TurkNet ile alakası olmayan, başka bir Twitter kullanıcısı ile aramda geçen mentionlaşmadan kendine rol biçen iş bilmez bir temsilci engelledi beni. benim 3. şahıslarla aramda geçen konuşma ve haberleşmeler TurkNet müşteri hizmetlerine ulaşmamı engelleyecek bir içerik oluşturamaz.

Onlar gerek gördüğünde arar dediğiniz noktayı da anlamıyorum. sorunumu az çok biliyorsunuz 20 gün boyunca TurkNet’in ttnete etiketleme yaptırmasını bekledim. Bu 20 günün 14ünde kimseye bir şey yazmadım sadece OİMden süreci takip ettim.
Ortada bir sözleşme var, taraflardan biri açık biçimde yükümlülüğünü yerine getirmiyor, karşı tarafın çözüm üretilmesi konusunda çabalarını gözardı ediyor, hatta kendisine ulaşmasını engelliyorsa bu sözleşmeyi ciddi bir ihlal söz konusudur.
TurkNet dua etsin fazlaca boş vakti olan bir avukat değilim. Kendince freelance işler kovalayan bir gencim.

bu olayda villain ben değilim arkadaşlar. resmen mağduriyet oluşturmaya çalışıyor adam şöyle yapıyorlar böyle yapıyorlar diye ama açın bakın profilime de diğer gönderilerime de.

ben sözleşmenin şartlarının yerine getirilmesini talep eden bir müşteriyken sözleşmeyi iptal etmeye itilen biri haline geldim. umarım başvuru yapmayı planlayan arkadaşlar bu mağduriyeti görür ve kendi başlarına gelebileceğini anlar.