Çağrı Hizmetleri Hizmet Kalitesi BTK Uyarı Kararı

Aşağıdaki linkte BTK nın Turknete Uyarısı yer almakta olup çağrı merkezinin olmaması bu kararda etkili olmuştur.

Aşağıda BTK nın TURKNETE YÖNELİK UYARISI ile ilgili link yer almaktadır.

LİNK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ

8 Beğeni

hak ettiler ama yeter yani

3 Beğeni

Sorunun 28 saati diyor
Benim sorun 23 gün sürdü hey yavrum heeyyy

2018 yılı üçüncü dönem hizmet kalitesi diyor. 2 yıl öncesinden bahsediyor.

1 ay boyunca sitelerinde kalacak bu şekilde

1 Beğeni

BTK Geriye dönük gidiyor heralde :joy: 2 sene önceye şimdi bi karar almışlar :joy: müşteri hizmetleri olsada pek birşey değişmiyor bence sadece o anki sinirlenmenin gazını alıyorlar. Geçtiğimiz aylarda milleni gibi firmalara bu konudan bi ceza uygulamışlardı. Tek problem BTK’nın yetersiz olması olaylara hakim olup etkin ve yetkin bi hareket görsek herşey çok güzel olacak bence.

Aslında Türk Telekom ve kankası süperonline insaflı davransa şuanda o kadar pahalıya internet kullanmazdık. Ve şuanda bir çok yerde fiber olurdu internet hizmeti.

Olay firma ile ilgili mi yoksa firmalara baskı yapanlar mı var diye düşünüyor insan

Arkadaşlar bazı mahkemeler kararlar kısa sürede tamamlanmıyor diye biliyorum. (yanlış olabilir)

Mahkemelik durum nedir ?

Mahkemelikler demiyor ve bilmiyorum uyarı kararını dedim pek bildiğim konular değil sadece kararlar uzaya biliyor diye biliyorum dedim. Ve evet yeterli özveriyi bencede yapmıyorlar internet konusunda.

BTK mahkeme ile karar almıyor bilişim alanında bilginiz olsun çat pat yapıştırıyor kararlarını kendi :joy: Türkiyede memnun kalabileceğimiz bir iss olduğunu düşünmüyorum. Temelde bir sorun var ve herkes bu temellere bağlı :neutral_face:

Eğer BTK böyle bir karar verdi ise yakın bir zamanda eminim ki gerekeni de yapacaktır. Çağrı merkezi olmayan firma mı olurmuş? Sorunu chat yaparak çözmeye çalışmak ilkel bir yöntemdir.

Çağrı merkezi zorunluluğu yok bu kararı zaten BTK aldı. Türknette o şekilde kaldırdı eskiden vardı. Olay chatte olsa 24 saatte yapılamaması adına bir ceza.

1 Beğeni

Her geçen gün abone sayısı artan bir firmadan bahsediyoruz. Artık eskisi gibi mevcut alt yapı ve verdikleri hız yetmiyor. Dolayısı ile müşteri hizmetleri de zamanında cevap veremiyor. Her ne kadar oim üzerinden mesaj verdiğini savunuyor olsalar da otomatik bot sistemler tarafından atılan mesajlar cevap olarak kabul görmüyor. Kısaca cezadan kaçmaları mümkün değil

1 Beğeni

Mevzuatta 1 takvim yılı demişler 3 aylık periodlar halinde 4 adet denetim yapıyor. Her yıl 3 denetimi atlattığınızda herhangi bir para cezası uygulanmıyor demek istediğim buydu.

Belki şu anda rahat bir şekilde elini kolunu sallayarak kafasına göre bir sistem devam ediyor olabilir lakin zamanı gelince bunların hepsi kökünden çözülür. Seni çok iyi anlıyorum ama umudunu asla kaybetme

Liseliler gibi yazisip duruyoruz, rezilliğe bak. O da cevap gelirse. Keşke canlı müşteri temsilcileri olsa da ne güzel efendice sorunumuzu anlatsak da memnuniyetinizi değil btk ya cimere olmadı internetin geldiği japonya Çin’e kadar yazarız yeterki memnun kalalim

Yazsınlar ya bunu da "karne"lerine 2020’de BTK tarafından Çağrı Merkezi Hizmet Kalitesi Hedef Değerlerini Sağlayamayan operatör olarak açıklanmanın gururunu yaşadık diye.

3 Beğeni

beni tt ye geri döndürdüler ve tt sorunları çözdü.