Bundan birkaç ay önce açtırdığım İPV6 nın devre dışı görünmesi

Merhabalar bundan yaklaşık 3 4 ay önce ipv6 yı kendi hattım için aktifleştirdim ve sorunsuz bir şekilde kullanmaya başladım taki 03.06.2024 tarihine kadar Türk Telekom o tarihte bulunduğum bölgede bakım onarım çalışması yaptı ve ne olduysa o bakımdan sonra oldu gerek telefon gerek bilgisayar olsun herhangi bir siteye veyahut uygulamaya girmeye çalıştığımda ya çok yavaş açılıyordu ciddi anlamda yavaş yada sanki internet yokmuş gibi hata veriyordu durumu Türk Net e bildirdiğim hattımda herhangi bir sorun olmadığını hat değerlerimin çok güzel olduğunu inatla bana söylemekte ısrar ettiler yaklaşık 4 tane temsilci söyledi bana bunu ama hala sorunum devam ediyordu hattım stabil görünüyordu ama gerek sitelere veyahut uygulamalara girer iken ya aşırı yavaşlık oluyordu ciddi anlamda google.com u açarken bile oluyordu düşünün yada internet yokmuş gibi hata veriyordu hatta film vs izlerken bile hangi site olduğu farketmeksizin aniden film hata veriyordu gidiyordu. şimdi bugün modem arayüzünü kontrol ettiğimde İPV6 tarafından ayarlar tam yapılmış olmasına rağmen hiçbir şekilde ip almadığımı fark ettim durumu Türk Net e bildirdiğimde bana İPV6 nın test aşamasında oldugunu daha kullanıma açılmadığını söylediler ama naısl olur daha bundan 3 4 ay önce açtırmıştım kullanıma ve sorunsuz kullanıyordum. Yaşadığım sorunun İpv6 olmadığından kaynaklı olduğunu düşünüyorum bulundugum bölgede sözde akşamları yoğun geçtigin veyahut gün ortasında sırf bu yüzde 70mbps olan stabil alt yapımı Türk Telekom alt yapı kalitesini 50 ye kadar düşürmeyi başarmıştı ve hattını 50 kaldırıyor demişlerdi halbuki ondan önce sorunsuz şekilde stabil şekilde aylarca 70mbps kullamıştım şimdi bu yaşadığım sorun ne kaynaklı bilgisi olan varmı ve bu İPV6 test aşamasındanmı gerçekten yoksa temsilci geçiştirmek için öylemi söyledi.

Merhabalar, bir süre önce Gigafiber altyapısındaki kullanıcılarımız dışında IPV6 tanımlamaları durdurulmuştu. Mevcut IPV6 kullanan abonelerimizde bir değişiklik olmadı ama belirttiğiniz bakım çalışmasından sonra sanırım tanımlamanız gitti. Şu anda yeni IPV6 tanımlaması yapılmıyor ama hattınızda yaşadığınız sorun için kayıt oluşturarak ekibimize bilgi veriyorum. Hizmetinizde yavaşlık olduğunu iletmiştiniz sizde oluşturacağım kaydın içerisine hız testi sonucunuzu ekler misiniz?

Şöyle bir durum var ama her defasinda butun temsilciler hiz testi istiyor benden istedide ama benim aldigim hizlar stabil ve ortalama 46 mbps civarlarinda yani hiz testinde degerlerde vs hicbir sekilde sorun gorunmuyor isin garip tarafida o

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.