Bulunduğunuz bölgede altyapı kaynaklı arıza yaşanmaktadır

Yaklaşık 3 gündür TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi ana sayfasında böyle bir yazı yazıyor (Sayın *************, -------------- numaralı hizmetinizin bulunduğu bölgede altyapı kaynaklı bir arıza yaşanmaktadır. Arıza nedeniyle hizmetinizde kesintiler olabilir. Arızanın bir an önce giderilmesi için gereken çalışmaları yapıyoruz. Modeminizde ve kablolarınızda herhangi bir ayarı değiştirmeden ilgili süre sonunda yeniden kontrol etmenizi rica ediyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.). Ve doğru da söylüyor. İnternet hızı sürekli düşüyor, arada kopmalar oluyor ve 3 gün oldu hala düzeltilmedi. Bu durumda ne yapmam gerekiyor?

Çalışmanın biteceği tarih bilgisi yok mu?

Maalesef yazmıyor. (20 karakter)

En azından arızanın bilgisini almışlar büyük ihtimalle TT sahada altyapı çalışması yapıyor. Umarım kısa sürede çözlür.

1 Beğeni

Merhaba @lettoozan, öncelikle karşılaşmış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Genel arızaların çözümü için yerleşik operatör tarafı ile görüşmelerimiz oluyor ve süreci en kısa sürede tamamlamaları için isteklerimizi beyan ediyoruz.

2 Beğeni

@lettoozan, bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden iletirseniz hizmetinizi ve hattınızın detayına ulaşıp size bilgi vermek isterim.

1 Beğeni