Bu Ne Rezalet Ya!

Birkaç gün önce telefonuma gelen TurkNet mesajı üzerine 35 mbps olarak kullandığım pakedi 100’e çıkartmak için talep oluşturdum ve geçiş yaptılar. Hız ölçümünde 70 mbps gördüm. Ulaşılabilir hız 90 civarı görünüyordu ve bunun üzerine daha fazla yükseltme yapılabilir mi diye sordum. TurkNet ekibinden Burak B. isimli arkadaş sağolsun yardımcı olmak adına beni bu konuda bilgilendirdi ve yaptığı kontroller sonucu hız profilini tanımlarken bir sorun gördüğünü ve bunun için Türk Telekom ekibi gönderip kontrol ettireceğini söyledi. Aynı gün içerisinde bir ekip geldi ve tesadüfen aşağıda apartmanın girişinde karşılaştım dışarıdan gelirken. Ekipten birisi bana burası 50 den yukarısını desteklemez söyleyin hızınızı düşürsünler gibi komik bir cevap verip gitti. Gitmeden de sağolsunlar hattımın içine etmişler. Onlar ne yaptıysa artık müdahalelerinden sonra ev telefonum 2 gündür kesik ve mevcut aldığım hızım daha da düşmüş durumda. Destek kaydı açtım tabi ama halen bir gelişme yok. Bana bu mağduriyeti yaşatan herkese teşekkür ederim.

Merhaba @Coven, ben bu konuya dahil olup size yardımcı olmaya çalışacağım. Lütfen bana biraz müsaade edin…

2 Beğeni

Enes bey keşke bize de yardımcı olup özel mesajlarımızı yanıtlasanız :confused:

1 Beğeni

aynısını banada söylediler snr değerleri yeterliydi 80 alıyordum herkese söylüyorlar galiba hiç ellemedim seninki gibi olacağını biliyordum

TT ekiplerinin firmware alması gerekiyor

1 Beğeni

Ya lütfen rica ediyorum bana işini bilen bir TurkNet çalışanını yönlendirir misiniz? Telefonum önümde duruyor masada, telefonum 1 kere çaldı elime alamadan durdu. Baktım TurkNet’in numarası. Hemen girdim şimdi Online işlemlere baktım Betül Ç. adında biri hattınızda bir sorun yok isterseniz ekip gönderelim ücret dahilinde diyor. Yahu siz nasıl bir dolandırıcısınız arkadaşım! Geçen gün gönderdiğiniz ekip zaten bozdu benim hattımı! Üstüne düzeltmek için para mı istiyorsunuz dolandırıcılar!!!

Ben sizin konunuzla ilgilenmeye başladım. Sizi arkadaşlarım biraz önce arayarak süreç hakkında detaylı bilgi vermek istemiş ancak ulaşamamışlar :frowning: Şimdi tekrar bilgi verdim ve sizinle kısa süre içerisinde tekrar iletişime geçemeye çalışacaklar.

Ek olarak dediğiniz gibi yerleşik operatörün hattınıza müdahale ettikten sonra sorun yaşamaya başladığınız bilgisini arkadaşlarıma ben ilettim. Gerekli arka plan incelemlerini yapıp size daha detaylı bir şekilde yardımcı olmaya çalışacaklar.

Tüm süreciniz tamamlanana kadar ben buradan elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıp destek vereceğim size… Bana biraz müsaade edin. Çözümlenmeyecek konu değil.

5 Beğeni

Enes reis el atmış hocam rahat olun

Türk Telekom aynı şeyi bana da söyledi burası 16’dan fazla almaz dediler, arıza kaydı oluşturdum şu an max hız 55 mbps. TurkNet, kullanıcısını mağdur etmez.

1 Beğeni

TurkNet verebileceği en yüksek hızı her zaman veriyor, içiniz rahat olsun er ya da geç dilediğiniz hıza ulaşırsınız yeter ki altyapı karşılasın.

Sorunum çözüme kavuştu. Yaşadığım bu olumsuz durumun başından, sorunun çözümüne kadar @EFG Enes Bey ilgisini eksik etmeyip bana yardımcı oldu. Sadece şimdi değil , daha önce de bir sorun yaşadığımda müsait olduğu her vakit bir süper kahraman gibi yardımıma koştuğu için kendisine yürekten teşekkür ediyorum. Keşke diğer çalışanlar da sizin kadar özverili olsa. İyi ki varsınız :heart:

1 Beğeni

Başlığa baktım merak ettim, içeriye girdim valla helal olsun TurkNet çalışanlarına deyip çıkıyorum…

2 Beğeni