Boş vdsl portu yok sorunu

Biraz önce Türk Telekom müşteri hizmetlerinden bi arkadaşla uzun uzuya her şeyi harfiyen sorarak saha dolabında boş vdsl portu olduğunu öğrendim. Özellikle 3 4 defa sordum vdsl olup olmadığını ve ban mevcut olduğunu söylediler. Fakat ne hikmetse 1 aydır TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi bana sizin saha dolabınızda boş portolmadığını söylüyorlar. 1 aydır adsl internetinizi kullanıyorum parasını da ödedim. Yani illa boş portların dolmasını mı bekliyorsunuz. Bir müşteri bu kadarda bekletilmez. Zaten vdsl aboneliğim var tek yapmaları gereken adsl portuma bağlı olan hattımı vdsl porta bağlamak. İnternetten yaptığım sorgulamalarda da boş port mevcut olarak gözüküyor. Lütfen artık yardımcı olun. @EFG ve @ModeratriX arkadaşlarımızdan duruma el atmalarını rica ediyorum.

Buyrun internet altyapı sorgulaması

Aynı durumu yaklaşık 3 yıl önce bende yaşadım İlk başta TurkNet ve diğer operatörlerde port görünmüyordu Türktelekom’da port yok deyince müdürlüğe gittim. Port başvurusu kaydı gibi bişey açtırdım. Neyse aradan sanırım 2 gün falan geçti Türktelekom aradı boş port var isterseniz internetinizi bağlayalım dediler Biraz düşünim diyerek TurkNet’i aradım Onlar ise bizde halen boş port görünmüyor dedi Mecbur tekrar dönüp taahhüt verip türktelekom kullandım 2 yıl daha

Bu durumu TurkNet yetkilisine sorduğumda altyapı kontrolü Türktelekom’da dediler Bazen kendilerine müşteri çekmek için diğer operatörlere geç boşalan portları gösteriyorlar gibisinden konusmustu.

1 Beğeni

Benim anlamadığım Türk telekom da boş port gözüküyor da Türk nette bu port neden gözükmüyor. TurkNet kiralayıp almıyor mu alamıyor mu. Parasıyla değil mi.

1 Beğeni

Tüm sağlayıcılar aynı sorgu sistemi üzerinden sorgulama yapar. TTNet hariç diğer sağlayıcılarda görünüyor ise tekrar destek kaydı açıp talebinizi iletin.

1 Beğeni

Göksel bey Türk telekomla iletişime geçip boş port olduğunu öğrenince, Türknetin bana dediği şeyleri onlara ilettim. Boş port varsa ki var sisteme yansımalarını söyledim. Onlarda iki firmanın sistemlerinin farklı olduğunu söyledi. Aynı sistemi kullanmıyolarmış. Destek kaydına gelince belki onuncu aynı konudaki destek kaydımdır hep aynı cevabı iletiyolar.

Sorgu sistemi aynı ama telekom un portlarının rezervi kendilerinde tutulur. Yani diğer sağlayıcıların port yok uyarısı aldığı noktada telekom port var diyebilir. Her zaman kendilerine port bırakırlar. Sonuçta ulusal altyapı sağlayıcısı.

1 Beğeni

Benim burda ne yapmam gerekiyor. Bi yol haritası göstererir misiniz. Dilekçe, şikayet talep vs

Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne dilekçe ile başvurup port talep edebilir ve twitter üzerinden telekom yöneticilerine twit atıp durumu iletebilirsiniz.

TurkNet adsl kullanıyorum vdsl modem aldım vdsle geçmek istediğim boş port olmadığını söylediler.
sorum şu eğer sabit telefona başvursam gelip bağlasalar TurkNet o sabit telefon üzerinden bana vdsl bağlatabilir mi ? şu an yalın internet kullanıyorum galiba

Hayır bu mümkün değil. Zaten altyapınız var telefon hizmetini de şimdi alabilirsiniz ama data için bağlı bulunduğunuz santral veya dolapta vdsl port yok. Yapmanız gereken bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip port başvurusu yapmak.

2 Beğeni

Şu port muhabbetinden beni de kurtarın imdat!

1 Beğeni

Adresinizde boş port bulunmuyorsa bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü Erişim Planlama Birimi ile iletişime geçiniz detaylı bilgi verilecektir.

1 Beğeni

Aynı sorunu ben de yaşıyorum belli dönemlerde bütün sitelerde boş VDSL port var olarak gözükürken TurkNet boş port olmadığını söylüyor 2 aydır aynı dongudeyim bu durum can sıkıcı hale gelmeye başladı artık

Port durumunuz için bölgenizde bulunan TT bölge müdürlüğüne giderek talebinizi iletebilirsiniz. Hiç bir İSS port konusunda ekstra bir şey yapamaz :frowning:

1 Beğeni