Bölgemdeki bir türlü onarılamayan port sorunu

Bu ayın 4’ünden itibaren TurkNet’e Özgür İletişim 50 mbps için başvurdum. Aktivasyon işleminin ardından bana bölgemdeki Türk Telekom boş portların arızalı olduğu söylendi ve bana bir şey yapmama gerek olmadığı, sadece beklemem gerektiği söylendi ancak süreç 2 haftayı aştı ve bölgemde hala bana tahsis edilebilecek bir port yok. Tt mi gerekeni yapmıyor yoksa TurkNet mi gereken irtibatı kuramadı Türk Telekom ile? TT ile muhatap olmamak için, öğrenci olarak başka bir ile geldiğim ve bu yüzden taahhütsüz internet aradığım için ve TurkNet’i denemek istediğim için sizi tercih ettim fakat uzaktan derslerim olduğu günlerde de ne zamandır internetimin olmayışında okula gidip kütüphanede okulun internetinden işimi görmeye çalışıyorum.

Abonelik sürecime şöyle tekrar bir baksanız, siz mi bir şeyi yoksa ben mi bir şeyi atlıyorum yoksa TT mi ne yapacağını unuttu bir bilgilendirir misiniz beni?

İncelenmesi için arka planda ilgili birime iletiyorum, bu süreçte bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçerek port durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

1 Beğeni

Merhaba @Kutayata, isterseniz hizmetinizi ve işlem detaylarınızı ben kontrol edeyim. Size bu süreçte elimden geldiği kadarıyla yardımcı olayım. Rica etsem müsati olduğunuz bir zaman bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben sizin için arka planda tüm işlemlerinizi kontrol edeyim. Gelişmelerden bilgi vereyim. Umarım kısa süre içerisinde hizmetimizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Elbette, hemen özelden müşteri numaramı size ulaştırıyorum.

Merhaba @Kutayata, hizmetinizi ve detaylarınızı kontrol ettim. Üzülerek söylüyorum ki ne yazık ki bölgenizde bulunan lokal tüm portlarda yaşanılan arıza nedeniyle size şu an hizmet veremiyoruz. Yerleşik operatöre durumun detayını sorduğumuz zaman ise 31.12.2021 tarihine kadar kontrol edecekleri bilgisini alıyoruz. Bu süreyi kısa tutabilmek için elimizden gelenin fazlasını sizin için yapıyoruz. Bundan emin olabilirsiniz.

Ek olarak sadece biz değil diğer İSS’lere başvuru yapsanız bile ortak altyapı olduğu için yine başvuru esnasında sorun yaşayacaksınız :frowning: