Bitmeyen Arıza

sayın adminler merhaba, (81724183) destek kayit numarasi ile size yazdim genel ariza ile ilgili ve ben orada öğrendim genel arızanın bizim bölgede 28 Şubat’tan beri devam ettiğini. Ve o an anladım ki siz bizim bölgedeki arızayı Şubat ayından Eylül’e yani bu aya kadar hep geciktirmişsiniz, ve belli ki de bu böyle devam edecek…
ayin 30u diger ayin 15ine aksayacak ordan yine ayin 30una ordan yine ayin 15ine. belliki bu boyle aylarca devam etmis ve siz hâlâ geciktirme çabasındasınız… şubattan beri devam eden “sözde” arızaya bir çözüm bulun lutfen.
ve üstüne sanki benim hatammış gibi dalga geçer gibi hızınızı 75mbpsden 24 mbps’ye sınırlayalaım diyorsunuz. size yakışmıyor bunlar…

buraya ya tt ekiplerini göndermiyorsunuz ya da sistemde gönderildi olarak kabul ediliyor ama gelmiyorlar.

ve ben sizdende o klasik “ekip gonderdik bakacaklar” , hızınızı 75mbpsden 24 mbps’ye sınırlayalım" , “bizim elimizde değil tt’ye bildirdik” bu gibi klasik cevapları burdada alırsam ve sorunum çözülmezse aboneligimi iptal edecegimi bilin. simdiden tesekkurler

@alperenatici

Bu genel arıza muhabbeti bende de var ama oysaki bağlantımda sorun yok.5 aydır her uygulamaya girişimde genel arızanız vardır şu tarihte bitecektir diyor.Denilen tarihe gelice aynı şekilde 1 ay daha uzatıyor.Bunu hep tekrarlıyor.Oysaki hiçbir sorunum yok.

Bence TT bir sorun oldu mu uğraşmayalım genel arıza var deyip kapatalım konuyu diye sürekli böyle bir taktik geliştirmiş.Ve TurkNet uygulamasında destek kaydı bile açılmıyor,anca genel arızam hakkında bilgi almak istiyorum konusunu seçersen açabiliyorsun ama dediğim gibi hiçbir sorunum yok.

Sen nasıl bir sorun yaşıyorsun hocam?Hat değerlerini atabilir misin modem arayüzünden ve varsa crc hatalarını.

Selamlar @abdurrahim, yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet alıyorsunuz. Bölgede sağlıklı olarak alabileceğiniz hız tarafınız ile paylaşıldı. Onaylamadığınız için işlem yapılmadı.


hocam buyrun, değerler çok kötü gordugujuz gibi

bu arada hocam adminler ayni seyleri soyleyecek belliki
lutfen siz yardim edin :innocent:

madem bölgemde boyle bir hız sorunu var ve söz verdiğiniz 75 mbps hızı veremeyeceksiniz o zaman 75mbps sözü vermeyin, ben TurkNet 'e gecmeden önce diyin ki max şu hızı verebiliyoruz?

ayrıca ; kaydolmadan aylar öncesinde başlayan sorunu illa ben kaydolduktan sonra mı soyleyeceksiniz?

hocam merhabalar inanin benimle aynı sorunu yaşayan birini gormek hem sevincli hem mutduz bir durum.

sizinki yinede bir sorun degil ama bana vaad edilen hız 75 mbps, aldigim hiz ise max 30mbps