Merhaba, 30 günden daha uzun süredir TurkNet 'e geçmiş bulunuyorum ve geçtiğimiz birkaç gün öncesine kadar aşırı memnun olup herkese tavsiye ederdim. Peki şimdi ne oldu? şimdi olan olay internetimin aşırı kesilip durması ve hızımın 5mbps değere otomatik olarak sabitlenmiş olması. Desteğe yazıyorum turktelekomun otomatik mesajını atıyorlar ve orada müşteri kaynaklı yazıyor iyi de olan şey ne bana onu söyleyin? Destekten cevap veren hiç kimse yok 48 saat bekledik yok yani aga takmıyor kimse. Güncel hat değerlerimi atacağım ve aşırı leş, hat zayıflaması, gürültü marjı falan yerlerde tabi ama anlamadığım durum şu ben bu interneti sabit 47mbps hızda 1 ay kullandım ne kopma oldu ne bir şey hatta memnun olduğum zamandan kalma değerleri de aşağıya bırakacağım. Bilen bilir askerlik yerleri açıklandı ve kasımda askere gideceğim, gitmeden beni bu belayla bırakmayın bi yardımcı olun gözünüzü seveyim.
Bilgisayarım olmadığından böyle atmak durumundayım fakat dediğim gibi türknetin uygulamasından hızımın 5 buçuğa sabitlediğini görebiliyorum, bağlantı yenile desem bile hızım aynu kalıyor.
3 gün öncesine kadar hızımın çoğunu kullanırken hayır aniden ne oldu da böyle dibi gördük ona şaşıyorum. Şaka gibi…Modeme gelen kabloyu kontrol edin spliter varsa onu söküp modemi direkt olarak bağlayın
Yok abi düzelmedi. Kabloyu değiştireyim dedim bu sefer ankastreye bağlantısını yapacak elektrikçi bulamıyorum… Hiç yoktan 2 haftam hiç oldu şuan. Hayır dediğim gibi gerçekten mal oldum anlamıyorum. 1 gün öncesinde mis gibi hızımı alıp kullanırken ertesi gününde hattım nasıl bu kadar berbat oluyor? Destek talebi açtım 4 gündür arıza tespiti yapılıyorda tıkandı kaldı
YAPA ya geçmiş olabilirsin OİM den teknik bilgiler ekranını ss atabilirmisin.
Yapada olsam bi açıklaması olurdu ama yok 5. Güne gireceğim ve destek kaydına henüz bi cevap gelmiş bile değil. 1 ay boyunca memnun kalmamış olsam hemen iptal ederdim ama bi umut bekliyorum.
Modem hat değerlerinizi atar mısınız?
Modemi soğutmayı dene
Turknetten gelen sistem mesajları bu şekilde, hiçbir şekilde arayan veya yazan yok. 7. güne gireceğiz.
Ankastreden modeminize kadar gelen bağlantıyı kontrol edin.TT altyapısında bir sorun gözükmüyor geribildirim yapılan sonuçlara göre.
Abi öyle olsa bile TurkNet bana hiçbir bilgi vermiyor… Destek kaydı hala açık ve bilgilendirme alamıyorum ve hattımı zaten yenileyeceğim kablo falan her şey hazır ama koskoca diyarbakırda kabloyu ankastreye bağlayacak 1 elektrikçi bulamadım, TurkNet geri dönüş sağlarsa bunun için ekip isteyeceğim
Öyle bir durum varsa TurkNet’in kendi ekiplerini çağırabilirsin dediğin gibi hem daha ilgili davranacaklardır.
Nasıl Diyarbakır da elektrikçi yok. Alt tarafı diğer kabloyu çıkarırken bu kabloyu çekecek. Destek kaydınıza yerinde destek ekibi talep ettiğinizi yazın.
Arkadaşlar TurkNet günlerdir açık olan destek kaydına hiçbir şekilde geri dönüş sağlamıyor. Twitter desteğe yazıyorum kontrol ediliyor yazıyor. 1 haftayı devirdik ben hizmet alamayacak mıyım? Her geçen gün askerliğim yaklaşıyor ve illa iptal edip öyle mi gideyim? Sırf evde kalanlar girebilsin diye uğraşıyorum şuan. Yazık gerçekten
Yerinde destek ekibi talep ettiniz mi?
Ettim fakat geri dönüş yok. Bi allahın kulu ilgileniyoruz bile yazmıyor
Uzun uğraşlar sonucu cat5e olan kablomu nexans model cat 6 ile değiştirdim. Şuan 5mbps yerine gayet olurunda hızlar alıyorum. TurkNet ise hala desteğe bi cevap vermiş değil :d yeni hat değerlerim bu şekilde lütfen yorumlar mısınız?
Zayıflama düşmüş, sorun düzelmiş. Şuanda bu değerler ile alabileceğiniz max hiz 50mbps dir. Eğer kopma yaşarsanız modem arayüzünden snr değerinizi arttırabilirsiniz.