İlk olarak statik ip almamama rağmen dsl bağlantısını kesip tekrar bağlandığımda ip adresim aynı kalıyor.
Sürekli 2 dakikada bir dsl bağlantım kesiliyor
Bazen Dsl kesilmese bile internete giremiyorum
En önemlisi dün öğleden beri çoğu siteye giremiyorum örneğin film dizi oyun forumlar hatta TurkNet foruma bile giremiyorum sadece YouTube ve Google. Yandexe bile giremiyorum sorun PC ile alakalı değil telefonumda da aynı şekilde sorun devam ediyor.
Modemden internet testi yapınca hata kodu 1 veriyor bu arada.
Uygulama üzerinden destek talebine aynı şeyleri yazdım gelip turktelekom kontrol edecek dediler sorunlarim hakkında bilgisi olan biri varmı.
Modem hat değerlerini paylaşır mısın ? Modem hat değerlerini paylaştık dan sonra modemi fişin den çekin. 10 saniye bekledik den sonra takın ve tekrar deneyin. Bağlantınız da düzelme var mı bir bakalım. Bu arada ip adresinizi de tekrar dan kontrol edin ama burada ip adresinizi paylaşmayın.
TD-W9970 modem de arayüzden hız testi yaptığınız da bu hatayı veriyor. Ona pek takılmayın. Bir diğeri DNS i ayarını modemden mi yaptınız ? Ayrıca hat zayıflamanız fazla ama hata almamışsınız.
Anladım. Son olarak dns ayarınızı 1.1.1.1 1.0.0.1 olarak değiştirip dener misin ? Birde açıkta ek kablo vb bir durum yok değil mi ? Hat zayıflamanız çünkü fazla. Bu kopmalara ve hatalara neden olabilir. Eğer yine sorun düzelmez ise büyük ihtimal ile PORT kaynaklı sorununuz olabilir, yada TT tarafın da çalışma olabilir. Bir deneyin bakalım.
O modem de sanırım root dışında değiştirilmiyor diye biliyorum. Pek hakim değilim. Değişmedi ise tahmin ettiğim gibi bir anda olduysa sorun portsal arıza veya bölgen de bir çalışma olabilir. Denenecek her yolu denedik. Ayrıca İP adresinizi https://ip-adresim.net/ buradan sorgulayabilirsiniz. (Fakat burada ip adresinizi paylaşmayın) Az önce attığınız ip adresiniz değil.
Sizin adınıza üzüldüm. Şimdi size bir kaç dizi test yaptırdım. Fakat sonuç alamadık. Hat değerlerinizi de gördüm. Hat zayıflamanız fazla. Dediğim gibi kopma ve bağlantınızın yavaşlamalarına neden olabilir. Yani sorununuz iç tesisatlık olabilir, modem kaynaklı olabilir ki o modemler her an patlamaya hazır bir bomba gibi. Bir diğer sorun ise port kaynaklı veya bulunduğun bölgede bir arıza veya çalışma olabilir. Bu yüzden size net şundan dolayı sorununuz var çözülür dememiz pek doğru olmayacaktır. Zaten şuan da aktif bir destek kaydı açtığınızı belirttiniz. Teknik Ekip arkadaşlar TT ye durumu bildirmişler. En kısa sürede problem sizlik değil ise zaten arızanız giderilir. Sizlik ise neler yapmanız gerektiğini teknik arkadaşlar size ileteceklerdir.
Dnssel birsey mi emin olmak adina pc den elle dns girin ipconfig /flushdns atin deneyin. Olmazsa kaybedecek bir sey yok modemi sıfırlayıp yeniden yükleyin derim.
Aynı sorun bende de yaşandı. Yazdığım cevaplara bakabilirsiniz. Şu an sorunun çözülmüş olması lazım ama sayfaları kontrol edin açılacak muhtemelen. Bende çözüldü çünkü. CloudFlare çıkışları ile alakalı bir problem olabilir bu çünkü 1.1.1.1’e trace atıldığında dönüş gelmiyordu ve %100 packet loss vardı. Şu an sunucu dönmüş durumda. Bağlantı problemi muhtemelen bundan kaynaklıydı.