34388178 nolu destek kaydımda da gözüktüğü gibi, DSL ışığım yanmıyor. 3 gün bütün mecralardan ulaşmaya çalıştım(Twitter,TurkNet Online İşlem Merkezi,BTK,ŞikayetVar) en son 3. günde cevap geldi. Ama hala problem var. İnternet gelmiyor ve TT arıza kaydına müşteri tarafından sorun diye geçmiş. Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-06-2020 19:26:38
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 21-06-2020 12:27:00
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi
Öncelikle merhaba, bu mesaj otomatik mesaj olduğu için bir şey demeyi pek mantıklı bulmuyorum. Eğer sizle alakalı bir şey varsa teknik ekip sizi bilgilendirecektir.
Gündüz sabah 09:53 de kullanım esnasında gitti. İstiyosanız size daireden ankastreye CAT-6 çekmeden önceki değerleri göstereyim, hayatınızda gördüğünüz en kötü değerler olacağına yemin edebilirim.
Gündüz giden DSL ışığı yanmıyor şikayetinde bazen rastladığım bir olay için sordum zamanını. Apartman dairesinde iseniz binaya yeni abonelik bağlatan sakinin internetini bağlarken sizin kablolara değmiş yanlışlıkla çıkarmış olabilirler. Yapmadı iseniz ankastre kontrolü yapın.
Tamam problem çözüldü. TT ekibi önce ankastreye baktı sinyal gitmiyodu sonra saha dolabına gittik portları değiştirmiş olabilir tam emin değilim muhabbet ediyoduk o ara sonrasında sorunum çözüldü. Ama SNR değerlerim 10 puan düştü nedenini bilmiyorum yeni konu açıcam.
Merhaba bekir bey bende de aynı sorun var ayın 24 talep açtım sürekli bir şekilde sorun tt ye atılıyor oda müşteri kaynaklı diyor çözüm süreci icin yardımcı olur musunuz ?