Bir türlü çözülemeyen internet

34388178 nolu destek kaydımda da gözüktüğü gibi, DSL ışığım yanmıyor. 3 gün bütün mecralardan ulaşmaya çalıştım(Twitter,TurkNet Online İşlem Merkezi,BTK,ŞikayetVar) en son 3. günde cevap geldi. Ama hala problem var. İnternet gelmiyor ve TT arıza kaydına müşteri tarafından sorun diye geçmiş. Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 18-06-2020 19:26:38
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 21-06-2020 12:27:00
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144

Upload Çıkış Gücü : -4.6

Download Çıkış Gücü : 1.5

Upload Kapasite Hızı : 57693 kbps

Download Kapasite Hızı : 150612 kbps

Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps

Download Mevcut Hızı : 35836 kbps

Upload Noise Margin : 35.7 dB

Upload Attenuation : 2.6 dB

Download Noise Margin : 34.1 dB

DownloadAttenuation : 0.0 dB

Şimdi buradaki müşteri bizmiyiz yoksa TurkNet’mi?

1 Beğeni

Öncelikle merhaba, bu mesaj otomatik mesaj olduğu için bir şey demeyi pek mantıklı bulmuyorum. Eğer sizle alakalı bir şey varsa teknik ekip sizi bilgilendirecektir.

Değerleriniz muhteşem. DSL ışığı kullanım esnasında mı gitti. Gündüz mü gece mı?

1 Beğeni

Gündüz sabah 09:53 de kullanım esnasında gitti. İstiyosanız size daireden ankastreye CAT-6 çekmeden önceki değerleri göstereyim, hayatınızda gördüğünüz en kötü değerler olacağına yemin edebilirim.

1 Beğeni

Gündüz giden DSL ışığı yanmıyor şikayetinde bazen rastladığım bir olay için sordum zamanını. Apartman dairesinde iseniz binaya yeni abonelik bağlatan sakinin internetini bağlarken sizin kablolara değmiş yanlışlıkla çıkarmış olabilirler. Yapmadı iseniz ankastre kontrolü yapın.

1 Beğeni

Merak etmeyin daha ilk kopuk olduğunda ankastre ile kablolara baktım hiçbir problem yoktu.

1 Beğeni

Destek kaydınıza dönüş yapıldı mı otomatik yada manuel

Hayır yapılmadı geri dönüş.

1 Beğeni

Merhaba,

DM’den müşteri bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız?

1 Beğeni

Ve teknik destek fotoğrafı bu,

. VAE kapalı diyor problem santraldenmi?

Bekir Bey e müşteri numaranızı ilettiniz mi? Şu an bu görsele göre DSL ışığınız yanmıyor. Hat kesik yani.

İlettim, sizinle iletişime geçilecektir dendi kimse beni aramadı. TurkNet Online İşlem Merkezi’den yazıldı oda işte çözüm aşamasındayız gibi mesajdı.

1 Beğeni

Tamam problem çözüldü. TT ekibi önce ankastreye baktı sinyal gitmiyodu sonra saha dolabına gittik portları değiştirmiş olabilir tam emin değilim muhabbet ediyoduk o ara sonrasında sorunum çözüldü. Ama SNR değerlerim 10 puan düştü nedenini bilmiyorum yeni konu açıcam.

1 Beğeni

Merhaba bekir bey bende de aynı sorun var ayın 24 talep açtım sürekli bir şekilde sorun tt ye atılıyor oda müşteri kaynaklı diyor çözüm süreci icin yardımcı olur musunuz ?