Bir senedir çözülemeyen hız sorunu

yaklaşık bir senedir TurkNet kullanıyorum. ilk üç ay çok güzel 100 mbit hız aldım sonra kademeli olarak hızım düştü. tabi ben sürekli TurkNet Online İşlem Merkezi den destek açıyorum. sonra haziran gibi beni arayan yetkili hızımın türktelekom tarafından kısıtlandığını ve kendisinin bu kısıtlanmayı kaldırdığını söylediği. kontrol ettim evet hızım eski haline gelmişti. tabi bu mutuluk bir kaç hafta sürdü ve tekrar düşe düşe pardon >düşürüle düşürele< hızım şuan 30 mbit civarı. ve ben 100 mbit paketine sahibim ve 95 tl ödüyorum. “millet o hızları bile bulamıyor boş yapma” diyenler olabilir arkadaşlar öncelikle bu hat 100mbit kaldırıyor ve kullandım, ayrıca teknolojiyi seviyorum imkanım elverdiğince kullanmak istiyorum ee parasını ödediğim hizmetin karşılığını istiyorum. ankastrede sorun yok, apt içi ev içi kablolar yeni cat6 ile değişti. bilgisayarım modemim temiz ve yenidir günceldir. yani bende sorun morun yok yok yok.
TurkNet Online İşlem Merkezi hep saha ekiplerine türktelekoma ilettik düzelttik diyor, bakıyorum yine aynı tas hamam aynı hızlar. TurkNet Online İşlem Merkezi benim sorunumu çözemiyor. sorun kimde nerede bilmiyorum ama lütfen yardım edin artık.
Devre Numarası 8826510478
ABONE NO:3687181907

1 Beğeni

Farklı bir modem ile denediniz mi?

farklı modem denedim ama yinede aynı. bakın ben sorunu çözdüm ama siz bir şey yapmıyırsunuz. sadece saha dolabından portumu 100mbit veren port ile değiştireceksiniz . bir senedir bu sorunla uğraşıyorum ve çözdüm diyorum port port port.

1 Beğeni

Modem ara yüzünden hat değerlerini paylaşır mısın?

Saturasyon problemi yaşıyor olabilirsiniz, il ve ilçe de paylaşabilir misiniz?

https://imgyukle.com/i/HwQj4U
sinop/gerze de yaşıyorum

iç tesisattan emin iseniz yerinde destek ekibi talep edin. 22,3db hat zayıflaması var. Modem, spliter, iç tesisat kontrolü yapın tekrardan. Yaptınız ise yerinde destek ekibinin raporu için onay verin.

1 Beğeni

Ben durumu arkadaşlarıma iletmiştim. Açtığınız destek kaydından size geri dönüş yapmışlar. Ben de buradan konuyu tüm hassasiyetimle kontrol edeceğim.

Arızanızın hala devam ettiğini görüntüledim ve kaydınızı tekrar ilettim.Saha ekipleri,santralden ankastreye kadar olan bağlantılarınızı kontrol edeceklerdir.Alacağım güncel bilgileri tarafınıza ileteceğim.Bu süre zarfında modeminizi kapatmamanızı rica ediyorum.Türk Telekomdan gelecek olan cevaba istinaden size geri dönüş sağlayacağım.Benimle mevcut kaydınız üzerinden iletişime geçip arıza kaydınızla ilglii tüm taleplerinizi iletebilirsiniz.

1 Beğeni

Tam 15 kişinin imzaladığı dilekçeyi bugün verdim telekom sinop müdürlüğüne. Bana bina eski olduğu sebebiyle getirmeyeceklerini söyledir. Takip no aldım. Red gelirse her seferinde aynı dilekçeyi bir daha vereceğim.

1 Beğeni