Bir anda giden DSL

Dün(9 Kasım) itibarıyla DSL ışığım bir anda gitti. İnternetimi kullanmaya başladığımdan beri TT bulunduğum bölgede arıza olduğunu söylüyor fakat ufak tefek çözümlerle internetimi kullanıyordum. DSL ışığı bir süre gelmeyince destek kaydı açtım. Destek ekibi beni arayarak genel arıza olduğunu, 18 kasıma kadar çözüleceğini söyledi. Ben de interneti kullanmaya başladığımdan beri her zaman genel arıza bildirimi bulunduğunu, bunun konuyla alakası olmadığını söyleyip teşekkür ettim. Sonra eve gidip kabloları kontrol ettim. Benden kaynaklı herhangi bir sıkıntı olmadığına emin olunca çevreme sormaya başladım. Tabiki tahmin ettiğim gibi sorun genel arıza değildi. Çünkü çevremdeki TT kullanıcıları internete bağlanabiliyordu. İkinci bir arıza kaydı açıp genel arıza varsa neden sadece ben etkileniyorum? Dedim. Sonrası fotoğraflarda var.

Bu konuyu açma sebebim çok zor iletişim kuruyor olmam. Süreç çok yavaş ilerliyor çözüm basit olmasına rağmen . Bakanlığa bağlı eğitim videolarını izlemem gerekiyor ve maalesef bu durum için telefon internetim yetmeyecek. Acilen ilgilenilmesinin istiyorum.



Selamlar @Salmanskt, genel arızalar bağlı olduğunuz portu kapsayabilir. Bu sebeple komşunuzda internet varken sizde olmaması olağan bir durumdur. Genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı tarafından yürütülüyor. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak planlanandan uzun ya da kısa sürebiliyor. Genel arıza süreçlerine müdahale edemiyoruz. Ekipler ile iletişime geçerek bildirimlerinizi ileteceğim.

Sizinle benzer bir durumu yaşıyorum hocam. Bende de yaklaşık 23 gündür falan DSL yanmıyor. Bölgesel arıza var deniliyor ama alakası yok çünkü sizin de dediğiniz gibi aynı santral saha dolabından gelen veri ile internete giren komşularım var. Ayrıca TurkNet sözde bölgesel arıza varsa hiçbir şekilde teknip ekip yollamıyor. İsterse bağlı bulunduğunuz direk falan her ne ise artık yansın umurlarında değil. Bölgesel arıza var canım sonuçta :slight_smile: Bir de mesela ben deprem bölgesindeyim. O yüzden bölgesel arıza sürekli aktif. Süre biter bitmez tekrar uzatılıyor. Yaklaşık 10 aydır bölgesel arıza sürekli aktif kısaca. En son çare BTK üzerinden teknik ekip gelmesi için şikayette bulundum. Sonuç olarak kabul edildi bir süre verdiler o tarihe kadar gelecekler. Yalnız Türk Telekom için şikayet oluşturdum. Konuyu tabii ki manipüle etmem gerekti. Yoksa imkanı yok TT ekibini getirtemezsiniz. Siz de bunu bir deneyebilirsiniz. Arka taraftan da böyle bir sürecin çalışması iyi olabilir.

Art niyetli olduklarından eminim zaten. Daha önce açtığım konuda da süreci anlatmıştım.

Ayrıca yeni sorgulamamda santrale uzaklık 4m olarak değişmiş. Eski ve yeni sorgulamamı fotoğraf olarak bırakıyorum. Yarın binanın etrafına bakacağım, herhangi bir kutu koymuşlar mı diye.