Ağustos ayının sonunda işyerime Gigafiber bağlantısı yapılması için başvuru yaptım. Kuruluma gelen ekip kutuda sinyal olmadığı kurulumu yapamadı. Süreç altyapı çalışması nedeniyle uzadı. Geçen hafta gelen bir ekip bina içindeki fiber kutusuna değil de benim işyerime ilave bir kablo çekmeye çalıştığı için apartman yönetimi izin vermedi. (İşyerine çekilmeye çalışılan kablonun geldiği yeri takip ettiğimde komşu arka binanın dışında bulunan büyük fiber kutusuna ulaştığını farkettim, bu kutunun bulunduğu sokakta da saha dolabı bulunuyor.)Aynı gün durumu müşteri hizmetlerine durumu anlatıp kayıt oluşturdum. Bugün bağlantı için nasıl bir yol izleyeceğimizi öğrenmek için tekrar müşterileri hizmetlerini aradığım sırada bu mesaj geldi.
Yeniden kablo çekecek ekiplere kablonun bina içindeki kutuya çekilmesinin özellikle hatırlatılmasını istiyorum. Aksi takdirde bina yönetimi bina dışında ilave bir kabloya izin vermediği için aktivasyon tamamlanamıyor.