Binaya gelen ana hat kablosu koptuktan sonra ne yapmalı?

Merhaba herkese iyi pazarlar dilerim.

Geçen günlerde evimin yanında temel kazısı yapıldığı esnada, benim binama gelen, 3 tane daireye internet sağlayan kutuya bağlı hat kablosu paramparça oldu. Kazı çalışmalarından sonra internet kesilmesiyle fark ettim.

8 Ekim’de olay yaşandı ve o günün akşamı destek kaydı oluşturabildim ama artık sıkıntıdan duvarları kemirmek üzereyim. TurkNet’in saha ekiplerine verdiği bilgiye karşılık, gelip inceleme yapılmış ve öylece gidilmiş birazcık binanın kutusunu falan kurcalamislar, kopuk kabloya bakmışlar hepsi bu.

TT Ekipleriyle TurkNet iletişim kurduğu için sürekli destek kaydından soruyorum ama en sonunda 10.11.2024 gibi komik bir tarih aldım. Yani bir kablo tamiri için bir ay beklemek mi lazım? Lütfen yardım edin, nasıl bu işin içinden çıkacağım?


Merhaba @AliFidan , müşteri numaranızı forum profilinize ekleyebilir misiniz?

Merhaba. Profilime müşteri numaramı ekledim.

Yani, daha detaylı bilgi için forumda konu oluşturdum belki üyeler de falan yanıt verir diye ama siz aynı şeyleri söyleyerek devam ediyorsunuz. Destek talebimin “çözüldü” olarak işaretlenmesinin sebebi nedir? Yani seve seve 1 ay bekleyin mi diyorsunuz illa böyle mi konuşalım?

1 Beğeni

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.