bina içi kutuma 35mbps’ye düşürülmesi lazım yazıyor bir de ben kendim kablo bağlantımı yapabilir miyim burdan anlayan arkadaşlar bir bakabilir mi?
buna ek bir de yan binama sorgu yaptığımda 62mbps alabiliyorlar ben neden 35 alıyorum santrale uzaklığım 500metre falan çok mudur
Eğer elinizde krone bıçağı varsa bu kabloların bırakıldığı krone arasına bu kabloları çekerek aynı şekilde cat6 yi çakıp kendiniz kablonuzu çekebilirsiniz. Elinizde bahsettiğim alet yoksa bir elektrikciden yardım alabilirsiniz
yani bunlar telefon değil internet kablosu mu kabloyu çektiğimde internetim açılır mı
Tabii telefon sinyalinde mpbs ile bahsedilmez zaten bunlar sizin internetiniz için bırakılan kablolar
ama burda türk telekom etiketi yok bir sorun olmaz değil mi yalnızca kağıt bırakmışlar bir de neden düşrülmesi lazım diye yazmışlar acaba
Türk Telekom kendi aboneleri dışındaki ISS ler için düz kâğıtta yazabiliyor bazen. Bu tamamen TT den etiket atmaya gelen kişinin insiyatifinde olan bir durum. TT aboneleri için kendi etiketlerini atıyorlar genelde
teşekkür ederim ilginiz için ama hala anlamadım daha yüksek alabiliyorum ama onu mu düşürmüşler 35 çünkü yan binamda 62mbps internet kullanıyorlar
Internet bağlantınız yapıldıktan sonra modem arayüzünden hat değerlerini atarsaniz bu konu altına. Yorum yapabiliriz ne kadar hız alabildiğiniz konusunda
tamamdır teşekkür ederim atacağım mutlaka
Etikete neden ve kim 35 mbps e düşürülmesi gerekiyor yazmış hiç bir fikrim yok. Arkadaşın da dediği gibi dairenize giden kablo ile telekom un bıraktığı kabloyu birleştirdiğiniz zaman ankastre bağlantısı tamamlanmış olur.
Birleştiremedim elimde şu değişik makaslardan yok bir de bulamadım nereye bağlayacağımı ya detaylı fotoğraf atsam anlaşılır mı burdan
Buradan çok zor olur yardımcı olmak. TurkNet kurulum ekipleri geldi mi veya randevu için aradılar mı?
10 iş günü oldu hala aramadılar TurkNet Online İşlem Merkezi de de kopyala yapıştır cevaplar alıyorum sıkıldım yani kendim bağlamak istiyorum yapamıyorum çıldırmanın eşiğindeyim
Twitter üzerinden TurkNet destek hesabına abone numaranızı ve kurulum için randevu verilmesi gerektiğini iletin.
Yazdım zaten her yolu denedim müşteri hizmetlerini aradım oime yazdım (dalga geçtikleri halde) twittera yazdım her yol denendi ama olmuyor bir şey yapmamayı, seçiyorlar mobil internet faturam fırladı iptal ettirmek zorunda kalmak da istemiyorum bağlantısı iyi diye ama çok sıkıldım yaa gör beni artık TurkNet
Bugün 11.işgünü bu arada ve hala bir hareketlilik yok telefonunuz bağlandı, deyip, duruyorlar oimde kooyala yapıştır ceavplar falan veriyorlar şikayet edeceğim artık yeter ya
Ankastreden dairenize giden kabloları buldunuz mu? Nedir son durum?
Valla bulamadım bulsam da oimde vae kapalı görünüyor yaa arayan soran da olmadı