Merhaba, uzun süredir TurkNet Gigafiber kullanıcısıyım. Geçen aya kadar binadaki fiber kutusunu 2 kişi kullanıyorduk ve herhangi bir sorunla karşı karşıya kalmıyorduk fakat binamıza yeni bir kişi taşında ve kablo sayınsa baktığım kadarıyla o da TurkNet Gigafiber kullanıyor. Yani kutuya bir kişi daha bağlanmış oldu ve böylelikle bizim binada sorunlar başlamış oldu. Sorunun ana kaynağı ise kutuda sadece 2 portta sinyal olması, biz 3 kişi bağlanmaya çalıştığımız için de anca birimizden birisinin kablosu çekilip başkasınınki takılacak ki 2 kişi internete bağlanılabilsin. Tabii geriye kalan 1 kişi de internetsiz kalacak. Altyapı ekiplerinizin yapması gereken binaya gelip, kutunun port sayısını en az 3 yapmaları ki binadaki herkes ve gelecekte taşınacaklar rahat ve sorunsuz bir şekilde kullanabilsin. 1 aydır şırf şu kolay çözüme sahip sorun yüzünden internet kesintisi yaşayıp 500 tl ödüyoruz. Artık Gigafiber kullanan bina sakinleri olarak bu sorunun çözüme kavuşmasını istiyoruz. Bugün gelen ekiplerinize de söyledim bunu ve ileticeklerini söylediler değişmesi için ama ben yine de buraya da bi konu açayım dedim.
1 Beğeni
Merhaba, destek kaydınız üzerinden de konu ile ilgili bilgi ilettiğinizi görüntülüyoruz. İlgili birimimiz dönüş yapacaktır.
Halihazırda var olan destek kaydına geri dönüş yapan arkadaşınız bu konuya değinmedi. Şimdi tekrardan sadece bu konuya değinen bi destek kaydı oluşturdum, umarım esgeçilmez. Yapmanız gereken tek şey kutunun içine 1 tane daha port açmanız ki binadaki 3 kişi de aynı anda internete bağlanabilsin. Yoksa sadece 2 kişi bağlanıp 1 kişi boşta kalacak ki 1 aydır da böyle idare etmeye çalışıyoruz. Binaya gelen onlarca ekiplerinizin arasından hiçbirinin bunun farkına varamaması da ayrı komik (bugün gelen arkadaş hariç, sağ olsun o farkına vardı sorunun).