Bilgili Olanlar Buyursun Ben Çözemedim

Merhabalar, babannemin evinde bir süredir 50 mbps vdsl kullanıyoruz sorunsuz şekilde ben ilgilendim hep bağlatırken vs tek katlı bahçeli bir ev ve buraya hat sokaktaki direkteki kutudan tek parça şeklinde gelip splittera modeme giriyor taş çatlasın 25 metrelik bir kablo. 2-3 gün önce birden internet koptu dsl ve internet ışıkları gitti ayrıca telefonda çevir sesi de gitti sonra destek kaydı oluşturduk ben yokken gelip bakıp bir şeyler yapmışlar içeriye falan girmişler sonra gitmişler geldiğimizde telefonda çevir sesi vardı fakat internet geliyor 1-2dk durup gidiyor bazen 3-4 dk duruyor bazen gelmiyor ama çoğunlukla yok. Az önce bağlantı yerindeki splitterı kabloları ve en önemlisi modemi değiştirip denedim 0 kutuda zyxel vmg 3625-t20a modem vardı onu kurdum fakat sonuç aynı. Hat değerlerine baktım Snr mesela 12-13 oluyor sonra 9-8-7-6-5 derken 0 a ve eksi değerlere düşüyor hat kopuyor bu kısır döngüde devam ediyor hat zayıflaması ise 8-12 değerleri arasında gidip geliyor ss alamadım alsam atardım buraya da.

Öncelikle buraya kadar okuyan arkadaşlara teşekkürler soruma gelince bu telekom ekipleri ne yaptılar ki sisteme de bir kayıt düşmemiş bu konuda arızanız inceleniyor diyorlar hala ayrıca bu kabloda sorun var değiştireyim desem nasıl telefon hattını yapmayı başarıp interneti başaramadılar onu da düşünüyorum. Keşke ekipler bir kere daha gelse biz oradayken de anlatabilsek. Yardımcı olanlara okuyanlara teşekkürler. Desteklerinizi yardımlarınızı bekliyorum.

Destek Numarası: 49778986

Sorunun bir çok nedeni olabilir. Maalesef bunu sahada ki teknik net olarak görebilir. Eve gelen kabloda veya direkte ki dağıtım kutusunda bir temas sorunu olabilir…port arızası olabilir, dolapta veya santralde ki cihazlarda sorun olabilir. Son olarak modeminiz ile ilgili bir sorun da olabilir. Eğer test ettiğiniz modemler farklı birinin hattında sorunsuz çalışıyor ise bu olasılığı göz ardı edebilirsiniz. Açtığınız destek kaydı üzerinden takibini yapın. Sorun tamamen çözülene kadar kaydınızı kapatmayın. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

Kablonuz herhangi bir elektrik hattı yakınından geçiyor olabilir

Yok hocam kablo direk geliyor bombos havada bakalim bekliyoruz.

Evet modemler sorunsuz hocam ekipleri bekliyoruz umarim gelirler 3 gundur internetimiz yok biraz destek zayif kaliyor ne yazik ki. Deseler sorun kesin kablodan onu da degistiririz.

1 Beğeni

Ne yazik ki TurkNet’in en zayif yonu ariza ve teknik destek yonetimi daha onceki saturasyon sorunlarini hatirliyorum da bir ay aksamlari surunmustuk. Su anda insanlarin evinde 3 gunu gecik suredir internet yok destek kaydina da ben yaziyorum sadece oylece acik duruyor gelen giden yok.

Al iste hat 10 dakikadir online goruluyor diye destek kaydini kapatmislar gunlerdir bekle sunulan cozum bu gercekten Turknette sorun yasayinca kendinizle basbasa kaliyorsunuz ya arkadasim hat online gozukuyor olabilir ama surekli kopuyor DSL isigi da sonuyor ve online gozukse de internete giremiyorum cogunlukla neden anlamak bu kadar zor bir de aradik ulasamadim yazmislar telefon calmadi bile Allah askina bir yetkili yok mu ya ? @EFG

Merahaba

Destek kaydına yazdıkça işin uzuyor. Bilgi vereyim dedim. Beklemeni öneririm.

1 Beğeni

Yaşadığınız sorun ne ise o kategori üzerinden kaydınızı açın. Sık sık kopma varsa o şekilde açın. DSL ışığı yanmıyor başlığı altından açarsanız DSL yandığı süreye ve bağlı kalma süresine bakıp kapatabilirler. Eğer siz kaydınızı doğru açtınız ama buna rağmen hatalı işlem yapan bir teknik personel varsa onu da kayıt açıp şikayet edin.

Hocam oncelikle ben sık kopma var internet isigim yanmiyor diye actim yani sistem otomatik onu algiladigi icin 3 gunu gectikten sonra ben hala internete giremezken internet surekli koparken dsl isiginiz da yanmiyor diye temsilci eklemis konuya sonra da 10 dk online gorunce gelip kaydi kapatiyor ve gercekten sakin kalmak zor oluyor boyle durumlarda en komigi de asla aranmamamiza ragmen aradik ulasamadik yazmasi koyde falan da yasamiyoruz telefonlar hep acik yani.

Bugün tekrar destek kaydınıza dönüş yapıldı mı?

Merhaba 2 hafta olmus buraya yazali sorun hala devam ediyor 2 defa TurkNet ekibi 3 kere falan da telekom ekibi geldi kabloda ek falan duzelttiler her seferinde ne yaptilar bilmiyorum diregi kontrol ettiler falan biz de bu surecte sifir hic kullanilmamis zyxel vdsl modem alip taktik bir haftadir o calisiyor. Dun sonuc olarak telekomcular dediler ki sorun modemden yahu sifir alip taktik sirf bunu demesinler diye ama geldigimiz nokta bu mecburen iptal yolu gozuktu uydudan bir internet kullanicaz gibi duruyor bu telekom altyapisiyla ve bu ekiplerle sorun halletmek imkansiz. TurkNet ekiplerinin daha aktif olmasini beklerdim yani bir sorun var arayip kimseye ulasamiyorsunuz ekipler sizi ariyor siz geri arayamiyorsunuz kendi kendinize bekliyorsunuz sadece. Ben sahsen turknetin bu ulasilamazligindan cok rahatsizim kac zamandir bir sorunu cozemedi kimse.

1 Beğeni

Haklısınız ama telekom altyapı sağlandığında TurkNet ekibinin bazı yerlere el atamama yükümü var dolaptan mi hizmet alıyorsunuz yokda direk şebeke üzeri hizmetmi cünkü aynı hizmeti bende alıyorum

“Ortak çalışma başlatmıştık fakat ekipler korona olduğundan maalesef ki ortak çalışma işlemimiz yarım kaldı. En kısa süre içinde tekrar ekip yönlendirmesi gerçekleştireceğiz. Sağlıklı günler dileriz.”

Son gelen cevap bu telekom ekipleri de sorun modemde gözüküyor demişti üst mesajda yazdığım gibi sıfır modemimize o modemi alıp getirip kendi evimizde denedim hiçbir sıkıntı yok 100 mbps hızda 3 saattir kopmadı. Yani iç tesisat sorunsuz ki zaten iç tesisat yok direk modeme bağlanıyor modem de yeni ve eski olmak üzere 2 tane var bizden kaynaklı hiçbir sorun olmamasına rağmen 18 ocaktan beri internetimizi kullanamıyoruz.

@EFG

Merhaba @Nuroxy, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben hizmetinizi ve hat detaylarınızı kontrol ettim. Yaşadığınız sorunun kök nedenini bulabilmek için yerleşik operatör tarafı ile ortak çalışma planlamışız ancak ne yazık ki arkadaşlardan biri covid+ olduğu için tam olarak işlemleri gerçekleştirememişiz.

Bu süreçte sizin için ekstra neler yapılabilir kısmında net uzman arkadaşlarıma durumunuzu tekrar aciliyetli bir şekilde iletiyorum. Sizinle iletişime geçilecektir.

1 Beğeni