Bilen varsa yardimci olabilir mi?

Arkadaşlar turknetin yetkililerine internetim yok syrica ben alttaki yazidan birsey anlamiyorum ariza halen giderilmedimi diyorum bana geri alttaki yaziyi kopyalayip yolluyorlar bu ne oluyor yafa nefir bilen soyleye bilirmi acaba?

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : VDSL2_26M_6144

Upload Çıkış Gücü : 31.0

Download Çıkış Gücü : 14.5

Upload Kapasite Hızı : 0 kbps

Download Kapasite Hızı : 0 kbps

Upload Mevcut Hızı : 0 kbps

Download Mevcut Hızı : 0 kbps

Upload Noise Margin : 0.0 dB

Upload Attenuation : 102.3 dB

Download Noise Margin : 63.0 dB

DownloadAttenuation : 63.5 dB

Gördüğüm kadarıyla sinyal ulaşmıyor .TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden durumu bildirip gelicek olan mesajj bekleyiniz.

Bu mesajdan once turktelekom gorevlilerinin arizayi giderdigini yazdilar ama sonrasinda bu degerleri yollayip durdular birsey anlamadim ben bu isten ayrica tesekkur ederim beni bu konuda aydinlattigin icin kardeşim

Şu anda arızanız teyit aşamasında görünüyor. Mevcut destek kaydı üzerinden aciliyet bildirin geri dönüş bekleyin. TT ekiplerine bildirilen arızalarda mecbur beklemeniz gerekiyor.

benim anlamadigim baska oparatorden gecis yapiyorum ve simdiye kadar calisan hat nasil arizali oluyor bunun yani sira bu ay 2 fatura gelecek hem superonline hem TurkNet ten magdur ediliyorum bude kullanmadigim netin parasini odeyecem 2 firmayada

Arıza bina içi kaynaklı değildir yüksek ihtimalle dolapta yada size gelen kablolarda bir sorun olmuş olabilir. Tabii tahmini söylüyorum bunları zaten sorun sizden kaynaklı olsa size bu mesaj gelmez sorunun sizde olduğu ve iç tesisatı elden gecirmenizi söylerlerdi. O yüzden mevcut destek kaydı üzerinden aciliyet belirtip çözülmesini bekleyin ve günde 2 defa kontrol edin. Başka herhangi bir arıza kaydı açmayın. Çünkü açtığınız her arıza kaydı çözüm süresini daha çok uzatacaktır.

Anladim tesekkurler mecbur bekleyecegim

bunlari gonderdiler bu seferde

Is emri için olumlu teyit verilmiş durumda. Çözülmesini beklemeniz gerekiyor dediğim gibi. işlemler devam ediyor.

1 Beğeni

Kaydınızın içinde ki iş emri id sini Telekom arıza sorgulama sayfası üzerinden takip edebilirsiniz.

Tesekkur ederim arkadaslar

1 Beğeni

22 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.