Vallaha bıktım hafta sonuna kadar çözüm bulamazlarsa iptal etmeyi düşünüyorum da 19 nisanda başvurdum ilk önce direk 200 mt kablo çekilcek Türk telekoma görüşüyoruz dediler Bi de boş port sorunu için hatta boş port sorununu bugünde dahil 3 kere devam ediyor diyorlar çözüm yok zaten port doluysa zaten niye söylemediler başta
Merhaba, daha hızlı ilgilenebilmemiz için Online İşlemler’den Hesabım > Kişisel Bilgilerim kısmıdan Müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
Bildiğim bir şeyi 2 3 kere söyliycekseniz lütfen yapmayın buyurun 1670308
TurkNet olarak sorununuzun en hızlı şekilde çözülmesini istiyoruz. Ancak elimizde olmayan sebepler ve TT’nin yavaş hareket etmesi zamanın uzamasına bazen sebep oluyor. Elimizden geldiğince size en hızlı ve en iyi hizmeti sağmalamaya çalışıyoruz.
Port durumu anlık olarak değişebilir bu yüzden port hatası alabilirsiniz
19 nisandan beri bekliyorum sizde uyarın bişi yapın 1 2 hafta değilki nerdeyse 1 ay oldu ben çözüm istiyorum artık bilgi değil
Peki süre tahminen ne zaman biter
Portla ilgili yapılacak pek birşey yok tahmini bir süre bilgiside yok ne yazık ki.
Dediğim gibi port durum anlık değişebilir yapacak bir şey yok.