Bi anda kesilen internet artan hat zayıflaması

Tam 1 yıl önce bugün İnterneti durup dururken gitti geldiğinde 16 hızına düşmüş şekilde 35 mb pakette hat zayıflaması o günden sonra 10 dan 26 lara çıktı telekomun yoğunluk sorununu tam 1 yıldır çekiyorum

hergün hız düşmesi i kopmasımı herşey var oyun oynanmıyor ping yüzünden 1 yıldır yeminler olsun hergün kopuyor hız düşüyor TurkNet çözemiyor Türk Telekoma karşı el pençe duruyor @EFG lütfen yardım edermisiniz

Merhaba, altyapı sorgulamasın da 1 yıl önce ki sorgulama ile aynı mı çıkıyor farklı saha dolabına alınma ihtimaliniz olabilir mi? Dış tesisatta k(kablo ve port bağlantıların da) bir sorun olabilir. İç hattınızı da siz yine de kontrol ettirin. Ek, splitter, dsl prizi kullanmayın/yenileyin.

İç tesisatta sorun yok TurkNet ekibi geldi 3 defa sorun yok dedi sorun tt de ama tt ekiplerine sorun iç tesisatta diyor valla bir senedir aynı muhabbet dönüyo top dönüyor aralarında altyapı sorgulamasında eskiden 35 çıkardı şimdi 16 çıkıyor TurkNet in sitesinde farklı sitelerde 32 çıkıyor

35mb Çıkıyorsa belli ki yakın değil fakat 35mb verebilen bir saha dolabın da bu kadar mesafeye dayalı bir değer görmedim ki bu mesafeye dayalı bir zayıflama değil ben de dış tesisatta olduğunu düşünüyorum. TurkNet temsilcilerinden portunuzun değişimini isteyin.

Port değiştirme talebini söyleyince yaparlar I bir defa söylemiştim portları değiştiremiyorux söylenmişti bana

Türktelekom’a bildirmeleri gerekiyor. Eğer olmaz ise Türktelekom müdürlüğüne müracaat edin.

Hocam defalarca başvurdum btkya yazdım herşeyi yaptım yoğunluktan dolayı kapasite düştü diyorlar inanabiliyormusun hocam yoğunluğu bahane ediyorlar

Özelden yardımcı olmaya çalışacağım. Belli ki bölgenizde ki Telekom bu tarz işlerden anlamıyor ve pasif kalıyor. Bu arada bir yandan @EFG’de Müsait olduğun da sizlere yardımcı olacaktır.

Selamlar, hattınızı, hizmetinizi inceleyelim. Bir sorun varsa tespit edip yardımcı olmaya çalışalım. Konu hakkında bir destek kaydınız yoksa hızlıca oluşturun. Bana müşteri numaranızı ya da oluşturduğunuz destek kaydınızın numarasını özel mesajdan iletin. Ben size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.

Ben şimdi kaydınızın önceliği oluşturdum. Arkadaşlarıma bizzat durumunuzu ilettim. Sorunun takibini yapıp en kısa süre içerisinde çözüme ulaşması için elimden geleni yapacağım. Bu süre içerisinde iletişimde kalalım.

2 Beğeni

Teşekkürler umudum bitmiş bir şekilde bekliyorum

Bana da bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Tam olarak aynı sorunu yaşıyorum

Özelden ilgileniyorum.