Berbat internet

İyi günler. Yaklaşık 3 aydır İnternetim çok kötü. Ders çalıştığım için kütüphanedeyim ancak son 1 haftadır sıcak havalardan dolayı evde duriyim dedim ve interneti kullandım. 60 mps geliyor evime. Evdekiler şikayetçiydi ancak ben pek oralı olmadım lakin denediğimde gerçekten internetim çok kötü. Oİ’lere ne zaman girsem arıza yazıyor. Hele son 3 gündür internetim sürekli kopuyor. Böyle bir sorun yaşayan, çözen var mı? Oİ’lerde yazıyorum, arıza durumunuzu takip ediyoruz diyorlar. Ne yapmalıyım?

Beklemelisin…

Modeminizin arayüzüne erişim sağlayabiliyor musunuz? Oradan hat değerlerine ait bir ekran görüntüsü paylaşabilir misiniz?

1 Beğeni

TurkNet kullanıyorsan kendi işini kendin halledeceksin maalsef 7/24 kayıt üzerinden son durum hakkında bilgi al baktın hala bir çözüm yok önce iç hattını kontrol et ordada bir eksiklik yok ise türk telekom müdürlüğüne gidip şikayet kaydı bırak ilk elden yetkiliye kısaca sen uğraşmaz isen asla çözülmeyecek

1 Beğeni

Merhaba, Destek numaranızı mesaj olarak alabilir miyim.

Selamlar @fb1907, online işlem merkezi ana sayfasında görüntülediğiniz uyarı genel arıza uyarısıdır. Bu arızalar yerel sağlayıcı tarafından yürütülür. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine göre süreler farklılık gösterebilir. Altyapı çalışması sırasında bağlantı sorunları yaşamanız olağandır. Yerel sağlayıcı kaynaklı çalışma tamamlandığında bağlantınız stabil hale gelecektir :raising_hand_man: