Ben 5 gündür intenretimi kullanamıyorum çözüm bulunamadı

Merhabalar 5 gündür destekle beraber uğraşyorz saha ekipleri geldi modem port kablo herşeyi değiştirdiklerini söyledir ancak sorunum çözülmedi.
Modemde baktığımda ise kullanıcı kimliği hatası yazıyor modem ip sorunu var fotoğraf olarak koyacağım modemde ki bilgileri


Aynı sorundan muzdaribim.

Benim çarşambadan beri yoktu network ekibine yönlendirmişlerdi biraz darlamak zorunda kaldım hergün aryaarak dün akşam çözüldü sabah yine dalgalanmalar olduğunu ve çözdüklerini söylediler mail olarak şuanlık problem yok söylediğim gibi network ekibine aciliyetini iletmelerini söyle yardımcı olacaklardır

Servis sağlayıcısının sizinle paylaşmış olduğu kullanıcı adı ve şifreyi modemin wan ayarlarından doğru bir şekilde girilip girmediğini kontrol eder misiniz?